Sneeuwstorm
Well-known member
Die ARK Innovation ETF is nog meer volatiel dan de BTC 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zag gisteren ook een beeld van haar passeren waarin ze reclame maakte voor BABA.Ons Charlotte zit vandaag bij Q-music.
Blijkbaar is het dé moment om bitcoin te kopen omdat het erg laag staat. En waarom is het goedkoop? Omdat het al ooit het dubbele waard geweest is
Ook ontdekt dat Cathie Wood haar favoriete persoon in de beurswereld is. Vol overtuiging gaat ze mee in het idee dat btc 1 miljoen waard kan worden.
En dan die bellers. Manman, kan je ergens domheid shorten?
want zij is bekend dus het zal wel waar zijn.

Als je zomaar advies volgt van een schoon snoetje zonder je eigen research te doen dan verdien je het ook gewoon om geld te verliezen hé.Ik zag gisteren ook een beeld van haar passeren waarin ze reclame maakte voor BABA.
Je ziet een candle chart van de voorbije dagen waarbij ze aangeeft te zijn ingestapt vooraan de 90 USD en dat een perfecte timing is want nu staan we amper enkele dagen later op 120 USD.
Mààr niet getreurd, zeker instappen want we staan nog maar op 120 en we komen van 300 USD dus the only way is up!
Los van research in BABA en achterliggende fundamentele en andere factoren, ik ken het bedrijf niet (echt) en volg het ook niet dus daarover kan ik niet oordelen, maar het beeld dat ze daar schept, daar krijg ik steeds de kriebels van.
Vooral omdat in mijn omgeving een aantal niet ervaren mensen (lees: geen financiële voorkennis) wel door haar getriggerd worden en daar in meegaan. Als ik dan wat (onderbouwd) kritisch ben over haar inhoud en stijl, dan ben ik de moeilijke menswant zij is bekend dus het zal wel waar zijn.
(ik ben ook wel gewoon ne moeilijke en onverdraagzame mens, maar dat terzijde)
Ik begrijp jouVooral omdat in mijn omgeving een aantal niet ervaren mensen (lees: geen financiële voorkennis) wel door haar getriggerd worden en daar in meegaan. Als ik dan wat (onderbouwd) kritisch ben over haar inhoud en stijl, dan ben ik de moeilijke menswant zij is bekend dus het zal wel waar zijn.

Als je met dat bedrag zal voortdoen met speculeren in crypto/penny/mining/memestocks, staat de kruiwagen vast en zeker klaarZet je er eentje opzij voor mij? Zal zoiets zeker nodig hebben om mijn 7 cijfers mee te vervoeren.![]()

IddVerkiezingen? In China? Zo echt met vrije keuze en al?
Als je met dat bedrag zal voortdoen met speculeren in crypto/penny/mining/memestocks, staat de kruiwagen vast en zeker klaar![]()

Ik heb daar toch mijn twijfels over. Ik bezit BTC sinds 2016 en het is nu de eerste keer dat ik de volgende 'cycle' niet echt zie komen. Ik hoop dat ik verkeerd zit though.Speculeren? Tsk tsk, bijkopen nondedju en HODL totdat de sluimerende vulkanen uitbarsten.![]()
Ik begin hier zowaar realisme te zien bij crypto-fan boys. De crypto wereld is echt wel het beste praktijkvoorbeeld van the greater fool theory.Ik heb daar toch mijn twijfels over. Ik bezit BTC sinds 2016 en het is nu de eerste keer dat ik de volgende 'cycle' niet echt zie komen. Ik hoop dat ik verkeerd zit though.

Ik heb daar toch mijn twijfels over. Ik bezit BTC sinds 2016 en het is nu de eerste keer dat ik de volgende 'cycle' niet echt zie komen. Ik hoop dat ik verkeerd zit though.
Ik ben geen crypto fanboy.. kan het nog denigrerender trouwens?Ik begin hier zowaar realisme te zien bij crypto-fan boys. De crypto wereld is echt wel het beste praktijkvoorbeeld van the greater fool theory.![]()
Ook nooit iets anders aangekocht dan BTC qua crypto. Ik heb het niet over crypto hier, alhoewel ik ADA HODL.
Even quoten voor binnen een jaartje (of 2).Heb het over mijn 3 penny stocks die ik vooral (95%+) op de OTC/TSX heb gekocht. (stocks zijn: LWLG, NIOBF, POET)
Vooral omdat in mijn omgeving een aantal niet ervaren mensen (lees: geen financiële voorkennis) wel door haar getriggerd worden en daar in meegaan. Als ik dan wat (onderbouwd) kritisch ben over haar inhoud en stijl, dan ben ik de moeilijke menswant zij is bekend dus het zal wel waar zijn.

Even quoten voor binnen een jaartje (of 2).

Random artikel op Seeking Alpha:Geef NIOBF wat langer. LWLG 1.5j einde 2023, POET moeilijker in te schatten maar kom, 2j. Maar als het voor LWLG en POET toch langer zou duren, so be it.
Mijn ADA staat nog steeds in het groen trouwens, maar dat is maar een klein deel vs de penny stocks en is in deze thread niet relevant.![]()
Ik heb dat lesje ook geleerd, nu benoem ik geen individuele aandelen meer, ik suggereer gewoon om hun geld in de MSCI world te steken.gewoon zwijgen en zo'n dingen voor uzelf houden in het echte leven
Ik hoor het hier ook vaak rondom mij van mensen die de beurs totaal niet opvolgen en zich laten leiden door hun bankier en paul d'hoore: "we hebben het moment om aandelen bij te kopen volledig gemist, dat was in maart, mijn bankier heeft me er onlangs nog voor gebeld! De beurs en economie zijn nu terug aan het stijgen. REEE waar is mijn geld van Arco?!"
Ik probeer er ook niks meer zinnigs tussen te smijten omdat er toch niet naar geluisterd wordt (en omdat ik van mezelf besef dat ik er weinig van snap).
Misschien ben ik ook gewoon een beer![]()
![]()