Erra555
Active member
Random artikel op Seeking Alpha:
- Lightwave Logic has risen 500%+ over the past two months on company announcements, not on product or business progress in my opinion.
- LWLG has generated no revenues over the last six years and almost no revenues in its 20-year existence, not even collaborative revenue from foundry partners.
- LWLG’s CEO has a side job, a home 1200 miles from the company HQ, and a history of working with start-ups that failed.
- An expert states that LWLG’s technology, polymers, still has reliability issues that need to be overcome.
- We don't believe LWLG will accomplish anything meaningful and will fade back down to $2-$3 within a year.
Wat is de bull case voor LWLG? Waarom zouden ze plots wel serieuze revenue beginnen genereren de komende jaren? Oprecht geinteresseerd.
Eerst en vooral dat Seeking Alpha artikel is bullshit, artikel geschreven door een shorter (White diamond of zoiets als ik het me goed herinner). Ook is er zojuist een short attack gebeurd door KerrisdaleCap. En guess what, Seeking Alpha zit er mee tussen. Het artikel van KerrisdaleCap is ook volledig ontkracht. Ze gaan short, posten bullshit en ze maken profit. Ze hebben dan een disclaimer dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de inhoud van hun artikels. Hier zou de SEC veel harder moeten tegen optreden. De DoJ heeft iig Kerrisdalecap under investigation voor die zaken. Maar soit, dat was uw vraag niet.

In't kort LWLG maakt een electro-optisch polymeer, Perkinamine genaamd. Denk aan OLED maar deze is gericht op het zeer snel kunnen schakelen van licht in netwerkomgevingen. De huidige tech zit aan zijn limieten. Perkinamine is veel veel sneller, goedkoper en groener. We spreken hier over een gigantische markt (denk aan o.a. datacenters en Telecom) en er is geen concurrentie. Momenteel zijn ze dagelijks in contact met 5 foundries en 2 staan in de pijplijn. Men verwacht tweede helft 2022 en eerste helft 2023 deals te hebben met de foundries.
Eergisteren waren ze present op LD Micro Invitational maar ik wacht nog op de link naar de video van de presentatie. Dan post ik die hier wel, dan hoor je dr. Michael Lebby zelf en kan je zelf bepalen of je in het bedrijf gelooft of niet.
Anders is er nog de ASM meeting van een paar weken geleden, maar de geluidskwaliteit is niet zo denderend: Zoek gerust Michael Lebby op in LinkedIn voor zijn credentials.
Disclaimer: this is not investing advice. Poster has 20k+ shares of LWLG so it's possible he's biased.