JanusDR
Well-known member
Palantis 02/2021:
Staat ondertussen -70%, dus een terugkoopkans?De waardering is de laatste dagen idd snel opgelopen.
Heb zelf gisteren 1/3 verkocht tegen $44 omdat het mij iets te snel ging. Net zoals bij Tesla zal ik een serieuze drop als een terugkoopkans beschouwen, want ik geloof fundamenteel in het bedrijf.
In tegenstelling tot het $GME verhaal en de andere "wsb/meme" stocks in het lijstje , zit het onderliggend verhaal bij Palantir echt goed.
Geen enkele concurrent biedt een vergelijkbaar allesomvattend alternatief, en de business die ze binnenhalen is van de bovenste plank (lange termijn gov/defense/fortune500 contracten)
Neusje van de zalm in enterprise tech. Natuurlijk wordt dat intussen ook gereflecteerd in de koers (P/S rond de 60).
Beter opvolgen Balsaus!!Laatste tijd wat minder opgevolgt, jammer. Maar ik zag dit toch als Long Term hold anyway. PLTR zal wel weer recoveren.

FB, Adobe, Costco, ...
"The classified U.S. report says Putin seems to have re-emerged after undergoing treatment in April for advanced cancer, three U.S. intelligence leaders who have read the reports tell Newsweek."