Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je daar nog steeds actief last van? Bij mij is dat in de loop van de tijd verdwenen, opgeschoven naar de achtergrond, ik hoor het niet meer. Enkel 's nachts als alles volledig stil is, maar die piep is voor mij ondertussen een geruststellend geluid geworden. Moest er medicatie zijn, ik zou ze niet nemen. Kheb wel een aantal jaar geleden daarvoor wat therapie gevolgd bij Laperre, dat was echt zeer nuttig.

Voor mij al jaren geleden geen biotech en grondstoffen meer, veel te volatiel en onvoorspelbaar.same here @zaj
voor 60% in Biotech niet willen luisteren ACACIA en Mithra hier en beide goed voor een enorm zwaar verlies
no more BIOTECH
Mithra staat nu idd behoorlijk in het rood, maar dat kan toch nog goed komen heb ik de indruk. Is toch niet persé al afgeschreven?same here @zaj
voor 60% in Biotech niet willen luisteren ACACIA en Mithra hier en beide goed voor een enorm zwaar verlies
no more BIOTECH
Destijds gekocht voor € 10 dus nog altijd positief en van plan nog wel een tijdje te houden. Lijkt me ook niet afgeschreven.Mithra staat nu idd behoorlijk in het rood, maar dat kan toch nog goed komen heb ik de indruk. Is toch niet persé al afgeschreven?
Ik helaas voor een pak meer. Maar zelfs ik heb nog wel hoop. Ga ze waarschijnlijk wel de deur uit gooien zodra ze (hopelijk) opbrengen.Destijds gekocht voor € 10 dus nog altijd positief en van plan nog wel een tijdje te houden. Lijkt me ook niet afgeschreven.
.Vorige week mijn positie van een goede 1K verkocht... voor €50Inb4 tegenvallende resultaten
Heb de hoop al opgegeven voor een oplossing voor tinnitus

Voor mij al jaren geleden geen biotech en grondstoffen meer, veel te volatiel en onvoorspelbaar.
Enige biotech die ik nog volg is "compass pathways (cmps)" daar geloof ik wel in maar een échte doorbraak is nog niet voor direct.

En je mocht conctractueel ons ook niks laten weten zeker![]()
Hoe zou je GLPG waarderen atm?
Op basis van deze data hebben we nog tijdIk lees steeds meer berichten van een mogelijke recessie die er aan zit te komen.
Hoe gaan jullie hier mee om? Meer cash opbouwen? Of gewoon buy & hold?

hele saaie port, 50% ETF en dan wat shell/google/berkshire/amazon/msft met de bedoeling om amazon er ook uit te gooien na de stock split. Als er opportuniteiten passeren zoals D'Ieteren overlaatst probeer ik daar wel (beperkt) een ritje mee te maken, maar ik ga zoveel mogelijk afstappen van stock picking. Heb al heel erg hard opgeruimd in het aantal aandelen (vroeger 15+, nu dus bedoeling om naar 4 + ETF te gaan). Als ik kijk naar de resultaten van mijn ETF's kan ik evengoed daarin beleggen