Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. Net gevonden! Jij deed aan trading dan vermoed ik?het kan sowieso losgekoppeld worden. Kan je ze geen kleurtjes geven zodat alle blauwe meebewegen als je een ticker verandert op een blauw scherm, maar de gele dan onaangeroerd blijven etc.?
Zou niet al te moeilijk te vinden zijn. En anders is het aangepast...
maar uiteraard de nodige voorzichtigheid voor 2022, ook TESB uiteraard - maar zelf de keuze gemaakt om enkel Picanol in port te nemen.Ik heb enkel TESB, schromelijk ondergewaardeerd, nu ja, ooit komt het er wel eens uit zeker?Picanolmaar uiteraard de nodige voorzichtigheid voor 2022, ook TESB uiteraard - maar zelf de keuze gemaakt om enkel Picanol in port te nemen.

Aan die prijs zijn ze 0,24 euro waard? Waarom waardeloos?Liefst hoger want aan die prijs zijn ze nog waardeloos.
Ik heb enkel TESB, schromelijk ondergewaardeerd, nu ja, ooit komt het er wel eens uit zeker?![]()
Ja klopt, fout uitgedrukt, dan ben je breakeven. Maar dan zou het zonde zijn van calls te kopen aan gezien de onderliggende aandelen meerwaarde zouden opgeleverd hebben.Aan die prijs zijn ze 0,24 euro waard? Waarom waardeloos?
Ik heb enkel TESB, schromelijk ondergewaardeerd, nu ja, ooit komt het er wel eens uit zeker?![]()
Wij krijgen hier warrants met dezelfde ETF… en eerlijk gezegd verkoop ik die altijd asap…Heb via het werk bonus gekregen in de vorm van Warrants met onderliggend instrument Invesco EURO STOXX 50 UCITS ETF (Acc); ISIN code IE00B60SWX25. Best houden zeker voorlopig ? Als er eventueel een dikke rally komt als Poetin het opgeeft ?![]()
Heb ze inderdaad verkochtWij krijgen hier warrants met dezelfde ETF… en eerlijk gezegd verkoop ik die altijd asap…
Al vele collega’s horen vertellen hoe ze dit als belegging zien, maar de risico’s zijn daar (zeker nu) best aanzienlijk. Dan kan je beter verkopen en zelf een betere investering mee doen (of iets waar je geen rendement moet halen op de korte termijn)
Just my 2 Cents…
Ik denk eerder owv die overname van dat taxibedrijf. Of meer de symboliek daarachter, want de deal zelf stelt niet zoveel voor qua omvang.D'ieteren weer on fire vandaag, is dat omdat die nu in de Bel20 zit ?
Wij krijgen hier warrants met dezelfde ETF… en eerlijk gezegd verkoop ik die altijd asap…
Al vele collega’s horen vertellen hoe ze dit als belegging zien, maar de risico’s zijn daar (zeker nu) best aanzienlijk. Dan kan je beter verkopen en zelf een betere investering mee doen (of iets waar je geen rendement moet halen op de korte termijn)
Just my 2 Cents…
Klopt! Al is het bij ons anders geregeld:Ook niet vergeten dat je meteen +- de helft mag afdragen aan de staat, of je ze nu verkoopt of niet. Dus mensen die niet veel cash aan de kant hebben staan moeten eigenlijk minstens de helft direct verkopen om dat te dekken.