AgeofAI
Well-known member
Investment thesis?Vanmorgen gekocht !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Investment thesis?Vanmorgen gekocht !
ING heeft bevestigd dat de blootstelling "nihil" is, als ik daar nog enige veiligheidsmarge aan toevoeg lijkt de daling van 30% een brug te ver.
ING heeft wel wat blootstelling niet?
ING heeft 1 van de grootste blootstellingen aan Rusland.Mijn verkochte ING putjes zijn.
Dat wordt rollen rollen rollen.
Investment thesis?
![]()
'GBL overweegt beursexit voor Ontex'
Het aandeel van luierfabrikant Ontex gaat donderdag fors hoger hoger op de Brusselse beurs, na berichten dat GBL als grootste aandeelhouder het bedrijf van de beurs wil halen en een uitkoopbod overweegt.trends.knack.be
iemand een idee wat ik juist moet doen bij overname?
prijs ging nogal omhoog bij het nieuws. Stel nu dat ze een overnamebod geven aan 10€, verkoop ik deze dan gewoonweg op degiro aan 10€ of is het aandeel op dat moment dan al niet meer verhandelbaar en moetek aan mijn geld op een andere manier geraken?
Nog los van de beperkte business case voor kerncentrales zijn we ook sterk afhankelijk van Rusland voor het verrijkt uranium in onze huidige kerncentrales.We gaan toch de gas van rusland moeten vervangen door iets anders, zijnde europese energie spelers, liefst met wat kerncentrales.
Volgens mij is ccj (cameco) een relatief veilig aandeel als je in uranium wilt investeren. Momenteel premarket in solden -7% omwille van aanslag kerncentrale Oekraine...zelf nog niet in port....Nog los van de beperkte business case voor kerncentrales zijn we ook sterk afhankelijk van Rusland voor het verrijkt uranium in onze huidige kerncentrales.
Nog los van de beperkte business case voor kerncentrales zijn we ook sterk afhankelijk van Rusland voor het verrijkt uranium in onze huidige kerncentrales.
Nog los van de beperkte business case voor kerncentrales zijn we ook sterk afhankelijk van Rusland voor het verrijkt uranium in onze huidige kerncentrales.
Aan welke beursgenoteerde denk je dan?Hoe de economie toch wel rare sprongen maakt - ik heb 30 ton rvs nodig, diverse leveranciers hebben deze voorradig maar ze willen/mogen niet verkopen van het management.
Koop dus RVS producenten die ook verkopen want zowel Rusland als Oekraïne zijn netto exporteurs, die gaan woekerwinsten maken.
Groothandels van staal hebben te weinig personeel om de input van bestellingen te volgen, nooit geziene situatie.
ING heeft 1 van de grootste blootstellingen aan Rusland.
Niet vergeten dat Engie een inefficiënt overheidsbedrijf is, met hoofdzetel in Frankrijk waarbij de stijgende energieprijzen met 1 pennentrek van politici afgewimpeld kunnen worden op de winst van Engie...
We kunnen moeilijk alle Europese energie bedrijven onder de bus smijten. Er zal *iemand* moeten voorzien.
Ja, maar gaan ze met de winst mogen lopen?We kunnen moeilijk alle Europese energie bedrijven onder de bus smijten. Er zal *iemand* moeten voorzien.

Onethisch!Oxy weer in vorm vandaag, +7%![]()