Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de duidelijkheid, niet dat ik het van plan ben he... maar ik kan me inbeelden dat er mensen zijn die dat wel overwegen...Hier iemand die het aandurft om Lukoil of Gazprom te kopen?
Doen, kans op succes is grootIk vraag mij af of het niet interessant zou zijn om oxy te verkopen en terug te kopen na correctie van de Iran deal die er bijna is...winsten optimaliseren-markt proberen te timen![]()

verkopen en terug kopen, klanten zoals jij heeft een broker graag (en de Belgische belastingsdienstIk vraag mij af of het niet interessant zou zijn om oxy te verkopen en terug te kopen na correctie van de Iran deal die er bijna is...winsten optimaliseren-markt proberen te timen![]()
) ... ik zou er gewoon inblijvenWat begrijpt men hier niet aan het woord "sanctie"?
Ik vraag mij af of het niet interessant zou zijn om oxy te verkopen en terug te kopen na correctie van de Iran deal die er bijna is...winsten optimaliseren-markt proberen te timen![]()
Ik wil wel, maar zoals gezegd, kan het niet meer.Voor de duidelijkheid, niet dat ik het van plan ben he... maar ik kan me inbeelden dat er mensen zijn die dat wel overwegen...
Lang Russische kant niets...politiekers gaan geen sancties invoeren tegen Russische olie,eerst de economie dan de ethiekZal toch maar een heel kortstondige correctie worden volgens mij. Iran zou 1 miljoen extra vaten op de markt brengen per dag, en hoeveel gaan we er verliezen langs Russische zijde?

Met lynx kan je voor en nabeurs kopen...SNOW intussen -15%, komende van -30% gisterenavond. Koopopportuniteit is al weg![]()

Ik vraag mij af of het niet interessant zou zijn om oxy te verkopen en terug te kopen na correctie van de Iran deal die er bijna is...winsten optimaliseren-markt proberen te timen![]()
Wat denken jullie van Alstom?