Racing_Genk
Well-known member
Mja Zscaler staat alweer aan hun koers van voor de earnings, ook al gingen ze die dag -20%.Men zou kunnen stellen dat het gevaarlijk is om aandelen te kopen aan sky-high waarderingen, ook al groeien ze.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja Zscaler staat alweer aan hun koers van voor de earnings, ook al gingen ze die dag -20%.Men zou kunnen stellen dat het gevaarlijk is om aandelen te kopen aan sky-high waarderingen, ook al groeien ze.

POWELL: CRYPTOCURRENCIES ARE A MEANS TO EVADE LAW ENFORCEMENT, AND THAT'S NOT SOMETHING WE SHOULD TOLERATE.
Shit is going to get interesting.
Waar wachten ze op.POWELL: CRYPTOCURRENCIES ARE A MEANS TO EVADE LAW ENFORCEMENT, AND THAT'S NOT SOMETHING WE SHOULD TOLERATE.
Waar wachten ze op.
Is nu al jaren van dat soort uitspraken, en nog steeds geen regulatie.

En waar diezelfde crypto ook gebruikt worden door het land dat aangevallen wordt?Op een oorlog waarin crypto's gebruikt worden door de vijand ?![]()
Dat de vraag niet zal minderen daar heb ik toch serieus mijn twijfels bij...Bijna 2 euro voor een litertje naft,aangezien dit nog voor de felle stijging is zou dat wel eens richting 2.5 euro gaan, dan zal ik toch wel eens meer de trein nemen.Reminder dat een vat olie tussen 2008 en 2014 gemiddeld 130 dollar (inflatiegecorrigeerd) kostte, en dat was geen enkel probleem voor de economie.
Nu is olie zelfs nog een lager % van het besteedbare consumenteninkomen dan toen. (Lonen gestegen, olie niet ten opzichte van toen)
Olie demand destructie op basis van prijs alleen, is nog veel verder weg dan iedereen denkt!
En carbon subsidies (accijnsverlagingen) wereldwijd incoming!
De fun is nog maar pas begonnen.
Normaal pas voorzien voor eind 2022 en 2023, maar de sancties trekken het naar voor.
Ik zie dat Russische cargo's geweigerd worden door vele transporteurs uit angst vr zware boetes.
Russen geraken momenteel al bijna 2 miljoen barrels per dag niet kwijt.
Mayhem incoming![]()
Wel opmerken dat het gebruik van de wagen nogal specifiek is hier:Ik zie hier iedereen nog met de auto naar de bakker rijden en collega's die met de auto komen werken terwijl ze op minder dan een kilometer wonen.
Er zit dus nog meer dan voldoende rek op de prijs als je het mij vraagt.
Ik zie hier iedereen nog met de auto naar de bakker rijden en collega's die met de auto komen werken terwijl ze op minder dan een kilometer wonen.
Er zit dus nog meer dan voldoende rek op de prijs als je het mij vraagt.
De dollar/euro worden toch ook gebruikt voor illegale praktijken? Het internet wordt toch ook niet verboden omdat je er verkeerde dingen op kan doen?POWELL: CRYPTOCURRENCIES ARE A MEANS TO EVADE LAW ENFORCEMENT, AND THAT'S NOT SOMETHING WE SHOULD TOLERATE.

Is inderdaad wel nogal een rare he. De meeste mensen worden nog steeds omgekocht met dollars ...De dollar/euro worden toch ook gebruikt voor illegale praktijken? Het internet wordt toch ook niet verboden omdat je er verkeerde dingen op kan doen?
Ik vraag mij vooral af hoe ze het gaan verbieden tbh![]()
Enkel in totalitaire staten alla een China waarbij de overheid elk device kan controleren lijkt mij dat enigszins mogelijk.De dollar/euro worden toch ook gebruikt voor illegale praktijken? Het internet wordt toch ook niet verboden omdat je er verkeerde dingen op kan doen?
Ik vraag mij vooral af hoe ze het gaan verbieden tbh![]()
Dat gaat niet meer lolHier iemand die het aandurft om Lukoil of Gazprom te kopen?
Nergens? Bij DeGiro zijn ze geblokkeerd, maar is er geen enkele broker die toelaat om aandelen van Russische bedrijven te kopen (die blijkbaar op de London exchange zitten...)?Dat gaat niet meer lol
Wat begrijpt men hier niet aan het woord "sanctie"?
Je kan misschien een Chinese broker proberen? Vergeet weliswaar niet om KYC correct te doorlopen 'Know-Your-China' waarbij je moet aantonen dat je bereid bent een Chinese dubbel agent te worden en een sociale score opgeplakt te krijgen. Daar bijhorend ook je rechten als burger opzeggen als je onder een bepaald cijfer gaat.