contextbinder
Well-known member
Zijn hier eigenlijk beleggers die een redelijk deel GVV/Retail-zorg-logistiek-project Vastgoed in port hebben, komt hier weinig aan bod - hier bestaat een dikke 25% van port daaruit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de meeste hier juist wel verliezen posten.Ik schiet op niemand. Ik nuanceer al die geweldige resultaten die hier nogal dikwijls gepost worden mbt bepaalde high growth aandelen...alsof de sky the limit is, de verliezen post natuurlijk niemand...en aan de reactie van sommige te zien is het duidelijk dat de party (tijdelijk?)gedaan is...
Da's het eerste dat ik tegenkwam. Als ik het meest recente vind zal ik het posten.Omdat ik zoek achter de beste bedrijven. BABA mag dan nog het beste ecommerce bedrijf zijn ter wereld, als er x bedrijven momenteel interessanter zijn waarom dan investeren in BABA?
Waarom investeer jij nog in BABA? En kom niet af met een slide van 2020![]()
Ik heb;Zijn hier eigenlijk beleggers die een redelijk deel GVV/Retail-zorg-logistiek-project Vastgoed in port hebben, komt hier weinig aan bod - hier bestaat een dikke 25% van port daaruit.
NKLA en CLOV in hetzelfde rijtje als DDOG, ZS, SNOW, NET, MNDYZoals ik zei, alle retailaandelen gaan zwaar omhoog nu. (NKLA, CLOV, Racing_Genk zijn portefeuille, ...) terwijl defensieve aandelen zoals BRK en andere vrij zwaar zakken.
Gigantische buy-the-dip reflex van de redditgroep, een strategie die in een bullmarkt natuurlijk dikwijls succesvol is.
Benieuwd hoe het deze keer afloopt![]()

Ondertussen al 31,30 € ??Pas ingestapt in Befimmo - GAK 34 €
(ABM FN) RE Invest Belgium wil Befimmo overnemen voor 47,50 euro per aandeel. Dit kondigden beide bedrijven vrijdagmiddag aan.
De grote aandeelhouders van Befimmo, Axa en AG Real Estate, hebben hun goedkeuring voor de overname al gegeven.
Het bod biedt de aandeelhouders van Befimmo waardezekerheid en een onmiddellijke premie van 51,8 procent ten opzichte van de laatste slotkoers op 24 februari 2022. Het bod houdt ook een premie in van 29,3 procent ten opzichte van de hoogste aandelenkoers in de laatste 12 maanden van 36,75 euro per aandeel voor de periode die eindigde op 24 februari 2022.
RE Invest Belgium wil een meerderheidsbelang in Befimmo verwerven.
Geen handel mogelijk nu - ik kijk de kat nog even uit de boom, had het liever anders gezien - is goed voor een quick win maar op termijn kon dit uitgroeien tot een few worries dividendkoe, aan huidige koers weinig downside (volgens mijn conservatief gedachtengoed - omgeving denkt dat er geen kantoren meer nodig gaan zijn binnen 10 jaar)Ondertussen al 31,30 € ??
Weet er iemand hier eigenlijk waar je dit kwantitatief kan zien, i.e. het percentage institutional ownership? In Marketsmith kan je dit bijvoorbeeld zien, inclusief de evolutie ervan, maar Marketsmith kost dacht ik ruim €150/maand. Op Yahoo Finance (= gratis) kan je dit wel zien, maar hoe betrouwbaar is dit? Deze geeft bijvoorbeeld voor DDOG ‘81% shares held by institutions’, dus op basis hiervan kan dit bezwaarlijk een ‘retailaandeel’ genoemd worden.NKLA en CLOV in hetzelfde rijtje als DDOG, ZS, SNOW, NET, MNDY
Benieuwd hoe jij tot die conclusie komt. En kan jij eindelijk eens aangeven waaruit jij af kan leiden dat dit retailaandelen zijn?
Als ze daadwerkelijk overnemen voor 47,50 € zit je wel met snelle winst natuurlijk.Geen handel mogelijk nu - ik kijk de kat nog even uit de boom, had het liever anders gezien - is goed voor een quick win maar op termijn kon dit uitgroeien tot een few worries dividendkoe, aan huidige koers weinig downside (volgens mijn conservatief gedachtengoed - omgeving denkt dat er geen kantoren meer nodig gaan zijn binnen 10 jaar)
Voor DDOG kan je dit bvb. zien op de website van NASDAQ: https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/ddog/institutional-holdingsWeet er iemand hier eigenlijk waar je dit kwantitatief kan zien, i.e. het percentage institutional ownership? In Marketsmith kan je dit bijvoorbeeld zien, inclusief de evolutie ervan, maar Marketsmith kost dacht ik ruim €150/maand. Op Yahoo Finance (= gratis) kan je dit wel zien, maar hoe betrouwbaar is dit? Deze geeft bijvoorbeeld voor DDOG ‘81% shares held by institutions’, dus op basis hiervan kan dit bezwaarlijk een ‘retailaandeel’ genoemd worden.
Weet er iemand hier eigenlijk waar je dit kwantitatief kan zien, i.e. het percentage institutional ownership? In Marketsmith kan je dit bijvoorbeeld zien, inclusief de evolutie ervan, maar Marketsmith kost dacht ik ruim €150/maand. Op Yahoo Finance (= gratis) kan je dit wel zien, maar hoe betrouwbaar is dit? Deze geeft bijvoorbeeld voor DDOG ‘81% shares held by institutions’, dus op basis hiervan kan dit bezwaarlijk een ‘retailaandeel’ genoemd worden.
Ik kan ook value-aandelen aanhalen die over dezelfde periode evenzeer 30% zijn gedaald, HD om er eentje te noemen. Kan imo dus iets genuanceerder dan er 1 type uit te pikken, gezien de algemene evolutie van de indices de laatste weken/maanden.Ik schiet op niemand. Ik nuanceer al die geweldige resultaten die hier nogal dikwijls gepost worden mbt bepaalde high growth aandelen...alsof de sky the limit is, de verliezen post natuurlijk niemand...en aan de reactie van sommige te zien is het duidelijk dat de party (tijdelijk?)gedaan is...
Sentiment hé, zoals men kan overdrijven naar beneden doet men dat ook naar boven.Ik weet dat het een soort van grote opluchting is dat o.a. de VS en de NATO niet militair ingrijpen (lees: we Oekraïne aan zijn lot overlaten), maar ik vind het echt vreemd hoe na de rode dag van gisteren nu alles serieus in het groen staat.
Neenee. Buy the invasion !!
@JanusDR je sprak over het effect van retailbeleggers die de dip kopen van geliefde aandelen (NVIDIA, GME etc). Echter had ik precies altijd de indruk dat retailbeleggers door hun beperkte omvang geen echte invloed kunnen hebben op de koers?
Neenee. Buy the invasion !!
@JanusDR je sprak over het effect van retailbeleggers die de dip kopen van geliefde aandelen (NVIDIA, GME etc). Echter had ik precies altijd de indruk dat retailbeleggers door hun beperkte omvang geen echte invloed kunnen hebben op de koers?
heisenbergreport.com