LaCucaracha
Well-known member
Ben eens benieuwd of het zo zal blijven ..Ongelofelijk veel buy-the-dip van retailbeleggers.
Waarom? Berkshire-Nikola indicator: -2,6% versus +4,7%![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben eens benieuwd of het zo zal blijven ..Ongelofelijk veel buy-the-dip van retailbeleggers.
Waarom? Berkshire-Nikola indicator: -2,6% versus +4,7%![]()

Bizar. Petrolboeren naar beneden...anticiperen op recessie en lagere olieprijzen?? Strange...
Onbegrijpelijk...wat mis ik?Voorbeurs nog +4%, zelfde patroon gisteren.

Hmm...Ongelofelijk veel buy-the-dip van retailbeleggers.
Retail investors now comprise 10 percent of daily trading on the wide-ranging U.S. stocks index Russell 3000, U.S. News & World Report reported on Wednesday (June 30), citing a note from Morgan Stanley.
The Russell 3000 includes 3,000 of the biggest stocks traded in the U.S., which account for some 98 percent of all equity securities in the country. The index hit a peak of 15 percent in September of last year.
Al eens gezien hoe hard S gecorrigeerd is sinds september?Onbegrijpelijk...wat mis ik?
Oxy 0%, Sentinel +9%...had het omgekeerd verwacht![]()
En nu het oorlog is gaat het beter gaan met de bedrijfsresultaten en toekomstperspectief van S?Al eens gezien hoe hard S gecorrigeerd is sinds september?
Punt blijft dat ze op een year low stonden en dus al stevig gecorrigeerd...Dus zo verwonderlijk is het niet dat het vet van de soep is...En nu het oorlog is gaat het beter gaan met de bedrijfsresultaten en toekomstperspectief van S?

Het schijnt dat ze in Oekraïne massaal SentinelOne software aan het aankopen zijn om de Russische cyberaanvallen tegen te houden.Onbegrijpelijk...wat mis ik?
Oxy 0%, Sentinel +9%...had het omgekeerd verwacht![]()
Beetje raar dat jij mijn portfolio steeds met redditgroep vergelijkt, B2B SaaS is nu net een categorie die daar niet zo heel veel aandacht krijgt.Zoals ik zei, alle retailaandelen gaan zwaar omhoog nu. (NKLA, CLOV, Racing_Genk zijn portefeuille, ...) terwijl defensieve aandelen zoals BRK en andere vrij zwaar zakken.
Gigantische buy-the-dip reflex van de redditgroep, een strategie die in een bullmarkt natuurlijk dikwijls succesvol is.
Benieuwd hoe het deze keer afloopt![]()
Als cybersecurity bedrijf: mogelijks bullish voor de bedrijfsresultaten ja. Maar bon, dat is niet de voornaamste reden dat het stijgt vandaag. Alle growth gaat omhoog. Een potentiele verklaring is dat oorlogssituatie en economische onzekerheid tot mildere FED kan leiden wat betreft renteverhogingen.En nu het oorlog is gaat het beter gaan met de bedrijfsresultaten en toekomstperspectief van S?
Bron?Het schijnt dat ze in Oekraïne massaal SentinelOne software aan het aankopen zijn om de Russische cyberaanvallen tegen te houden.