Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet beter andersom, meer vraag = hogere prijs = meer winst voor de initiële aandeelhouder ... maar we zijn natuurlijk geen reddit leger om de koers te gaan beheersenIemand die langskomt op het forum kan op mijn naam klikken en mijn initiele post lezen en zal aldus niets kopen wat ik op het forum plaats!!!
Als je iets overtuigend uitlegt op dit forum gaan er ongetwijfeld een aantal voorbijgangers opspringen en dit aandeel kopen, dit wil ik niet op mijn geweten hebben als dat slecht afloopt....Is het niet beter andersom, meer vraag = hogere prijs = meer winst voor de initiële aandeelhouder ... maar we zijn natuurlijk geen reddit leger om de koers te gaan beheersen
Dus bij deze: ik heb nog een historisch pakketje Bpost aandelen, als iedereen er hier een hoop gaat kopen is mijn virtueel verlies zo verdwenen
Hier ook! Met een minnetje voor15% YTD![]()

15% YTD![]()
Mogen we ook weten hoe de samenstelling eruit ziet
als ik het zo bekijk is het wel een schijtallocatieIk ben al blij dat er tegenwoordig in percentages wordt gewerkt ipv maandlonenToch wel raar, de rally van de tijd, daar doen we niet aan mee want "dat is te korte termijn" en nu zitten we hier "ytd" (amper 1 maand) beleggingen te beoordelen en te vergelijken.
![]()

In de crypto-afdeling werd er onlangs gesproken over verlies in Tesla'sIk ben al blij dat er tegenwoordig in percentages wordt gewerkt ipv maandlonen![]()

Omdat nog eens een lichte daling meemaken dus is het interessant om te zien hoe andere geïmpacteerd zijn hierdoor. Het is duidelijk dat ik bv. meer verloren heb door mijn overgewicht in Tech dan iemand die enkel in een all-world zoals VWCE zit.Toch wel raar, de rally van de tijd, daar doen we niet aan mee want "dat is te korte termijn" en nu zitten we hier "ytd" (amper 1 maand) beleggingen te beoordelen en te vergelijken.
![]()
Ik ben toch wel de winnaar denk ik, -30% YTD.Omdat nog eens een lichte daling meemaken dus is het interessant om te zien hoe andere geïmpacteerd zijn hierdoor. Het is duidelijk dat ik bv. meer verloren heb door mijn overgewicht in Tech.