Brt
Banned
Energy transfer gekocht....mooie ticker (ET)![]()

Onderwaardering zijn de nieuwe groeiaandelen
Met dank aan het duwtje van bloomberg:
https://www.bloomberg.com/news/arti...transfer-set-for-the-highest-return-in-sector
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Energy transfer gekocht....mooie ticker (ET)![]()

Onderwaardering zijn de nieuwe groeiaandelen
Volgens mij is de enige verplichte verzekering een BA autoverzekering...
Ik ben in principe altijd 100% fully invested, behoudens een zekere cash balans waar ik niet aankom. Dus behalve beetje op marge heb ik weinig kunnen kopen de laatste maand. Als mijn aandelen van hier nog eens 50% zakken kan ik beginnen met het verkopen van auto en meubelen...Donkergroene dag upcoming, mocht ook wel ne keer na de voorbije dagen
Voorlopig goede zet gebleken van diegenen die bijgekocht hebben (eer)gisteren
(JK)
), dus mogen "krabbelen" om eigen inbreng bij elkaar te sprokkelen.Eind februari is het effectieve verkoop van het huidige huis en komt er de waarde van een huis bij in cash. Hopelijk staan we geen 20% hoger dan nu dan -_- Ik zou graag solden shoppen.
- had je al een aantal bedrijven in gedachten?95% APA en 5% TGA.De 2 grootste stijgers s&p vandaag: apa en oxy. Van mijn handvol aandelen heb ik die nu toevallig allebei in port![]()

Zeer volatiele tijden alleszins.Futures zijn terug positief maar vergadering van de FED moet nog komen. Voor hetzelfde geld tegen 22u terug negatief. Al is er al veel ingeprijsd momenteel.
Zitten ook nog heel wat belangrijke earnings aan te komen. Spannend!Futures zijn terug positief maar vergadering van de FED moet nog komen. Voor hetzelfde geld tegen 22u terug negatief. Al is er al veel ingeprijsd momenteel.

Ik was net eens aan 't zien op deze website. Ik denk dat het een Porsche 911 Turbo wordt. De nummerplaat MSFT is ook nog vrij!Dit moment in je leven mag je wellicht inkaderen, weet wel dat je de eerste weken dat je je Porsche hebt redelijk wat forum -leden een lift mag geven![]()

Wel opletten dat je hem kan inschrijven, onderhouden en voorzien van brandstof héIk was net eens aan 't zien op deze website. Ik denk dat het een Porsche 911 Turbo wordt. De nummerplaat MSFT is ook nog vrij!![]()
KBCBij welke bank zit jij cege?
En solden zullen er gerust nog komen.
Dit dipje was uitzonderlijk omdat het zo snel ging maar er komen er zeker nog wel.
Geen zorgen, 20% zie ik niet gebeuren op 1 maand- had je al een aantal bedrijven in gedachten?
Ik heb nog een 25-35% cash staan maar die zou ik liever behouden voor als het echt eens slecht gaat, mogelijks staat deze dan wel meerdere jaren geparkeerd. Ik heb voorlopig wel de mogelijkheid 100% van mijn (doch lage) loon te investeren gedurende het jaar.