Kleine Beursfeiten

De rest van het order voor Moury Construct is dan toch nog afgegaan, nu hopen op goede resultaten in de toekomst, volgens mij 450 € waard, conservatief gerekend - maar dat denk ik al een tijdje.

-13.49% ytd
Zeer ontgoochelend.

Maar de fundamentals blijven goed gaan en dat telt uiteindelijk voor buy and hold.
Ik leer wel dat ik meer geduld mag hebben bij het kopen van iets, en ga in de toekomst hogere hurdle rate hanteren.

+1.47% hier, kzal maar niet klagen als ik de rest hier zie. :)
Zou een pak hoger zijn als ik niet zo stom was om zo vroeg toch eens een sprong in crypto te wagen.

unknown.png

Ik heb je daar al vaak over zien posten, vanwaar de interesse en de positiviteit?

Ik ben idd positief over Moury Construct:
  • Ca 135 € cash/aandeel waarvan sinds kort een klein deel (25%) wordt geïnvesteerd in aandelen
  • Draait een winst van 22-23 € per aandeel, dus even rekenen: 322 € - 135 € = 187 € oftewel een k/w van amper 8-9
  • Familiaal bedrijf met veel ervaring, conservatief geleid, realiseren mooie projecten
  • FCF is sterk
  • Cijfers die ze de laatste tijd publiceren zijn fantastisch, het feit dat men verleden jaar de gestegen grondstofprijzen vermoedelijk (getuige goede cijfers) heeft kunnen doorrekenen denk ik dat dat zo zal blijven
  • Laatste jaren echt een sterk trackrecord inzake winst
  • Klein dividend
  • https://www.moury-construct.be/investisseurs/financier/rapports-annuels/ zeker de moeite een uurtje aan te spenderen
Is wel zeer weinig handel in, krijgt weinig aandacht ...

Uiteraard deel uitmakend van defensieve deel van port

Laatst bewerkt:
Gebruiken jullie daar een standaard tooltje voor (Degiro)? Want ik zie de YTD eigenlijk niet als 1 van de aangeboden meetwaarden?

Terug
Bovenaan