Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rates gaan omhoog gaan sowieso. Maar de onduidelijkheid over balance sheet is een fucking ramp.Ze doen in feite dus niks op korte termijn aan de rente
Toch raar dat een mens zijn humeur ineens wijzigt bij groen of roodTerug naar groen ondertussen.
![]()

Omdat die gewoon superieure waarde propositie hebben. En dus ook pricing power. Vaak ook capital light.ServiceNow +10% nabeurs nadat management zegt dat groei in Q1 gaat versnellen. Na MSFT het tweede grote software bedrijf dat zegt dat hun groei zal versnellen in 2022.
Alle indicatoren staan voorlopig op groen voor enterprise SaaS.

Die dinosaurus met relatief veel schulden heeft mij al een rendement opgebracht van bijna 30% op 1 maand tijd en zal mij wellicht tegen eind van dit jaar een rendement opbrengen van 60 - 100 % met relatief weinig risico.Omdat die gewoon superieure waarde propositie hebben. En dus ook pricing power. Vaak ook capital light.
Het zijn de perfectie bedrijven voor inflatie omgeving.
Maar iedereen maar dinosaurussen met veel schulden kopen, zelfs met zeer hoge multiples. En vaak ook kapitaal intensieve bedrijven.
![]()
Omdat die gewoon superieure waarde propositie hebben. En dus ook pricing power. Vaak ook capital light.
Het zijn de perfectie bedrijven voor inflatie omgeving.
Maar iedereen maar dinosaurussen met veel schulden kopen, zelfs met zeer hoge multiples. En vaak ook kapitaal intensieve bedrijven.
![]()
Niemand kan zo goed de market timen. Het is al genoeg bewezen dat gewoon holden de beste optie isDat is toch wat kort door de bocht volgens mij, wie echt goed is moet volgens mij constant kunnen schakelen, wie met nieuwjaar alle groeiaandelen verkocht en inruilde voor pakweg olie bvb. dat verschil is wellicht +/- 40% of meer. Op dat ogenblik bekeken spelen historische prestaties geen enkele rol meer, ...
Maar wie heeft dergelijke inzichten, wie kan zo snel handelen en welke risico's dienen te worden genomen... want als het verkeerd gaat, gaat het ook echt verkeerd.

Update port: BNTX in december verkocht: de helft met 30% winst en de andere helft is verkocht met stoploss met 5% winst.Niewe aankoop: Berkshire hathaway
Port:
Gbl
Sentinel1
Berkshire
Buildersfirstsource
Zscaler
Oxy
Bntx (zeer beperkt)
Op basis van hun uitleg, omdat ze er de tijd en dus geld niet willen in steken. Anderen wel.Iemand hier al tegenaan gelopen? Amerikaanse 871(m) regelgeving
Lynx (IB) laat hierdoor niet toe om turbo's op Amerikaanse aandelen te verhandelen. Waarom hebben andere brokers daar schijnbaar geen last van?
Welke broker gebruik jij? Ik zit bij Degiro. Maar ben al enkele dagen aan het zoeken en nadenken of ik misschien beter van broker verander. Passief investeren met ETF's maar ook de mogelijkheid willen hebben om actiever te zijn. Ook liefst dat de beurstaks van België er reeds afgaat door de broker zelf.Op basis van hun uitleg, omdat ze er de tijd en dus geld niet willen in steken. Anderen wel.
Hold. Wanneer de stockprice te duur wordt dan verkoop ik natuurlijk.Wat is eigenlijk het oxy exitplan ?
Wanneer ga je de winst verzilveren ? of is het buy and hold ?