parabellum
Well-known member
Ik denk dat mijn licht verteerbare originele post wat te serieuze reacties heeft gekregen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je ons dan nog vertellen wat je rendement nu eigenlijk was in procenten uitgedrukt ?Ik denk dat mijn licht verteerbare originele post wat te serieuze reacties heeft gekregen.

Of probeer je kinderen te betrekken in de wereld van beleggen en reken dan eens uit wat die “vroege” ervaring hun op lange termijn gaat opleverenIk begrijp parabellum wel, het is wel eens interessant om te weten wat jouw tijd waard is, in zijn geval zou hij 5 dagen minder kunnen werken door zijn rendement op de beurs en evenveel verdienen op jaar.
En op BG zal het minimum aanvaardbare loon wel wat hoger liggen![]()

Ziet er voorlopig goed uit voor team Janus, SAAS nog -15-20% sinds die datum.Upstart zit al een tijdje niet meer in mijn portfolio, zie mijn laatste portfolio update die ik hier gepost heb. Al overweeg ik afhankelijk van Q4 resultaten om terug in te kopen, ik blijf ze nauwgezet volgen.
Ik ga er niet per se vanuit dat de stijgende rente helemaal geen invloed ga hebben, ik ga ervan uit dat de aandelen in mijn portfolio in de toekomst meer waard zullen zijn dan vandaag, omdat ze snel groeien, die groei duurzaam is en ze een superieur business model hebben.
Kwestie van dat 'bloedrood' in perspectief te plaatsen:
Volgens Janus gaan we de rode pijl volgen. Volgens Racing_Genk de blauwe. Wie krijgt er gelijk? Stay tuned!![]()
Je die rente hè janus.Ziet er voorlopig goed uit voor team Janus, SAAS nog -15-20% sinds die datum.
Producer prices rose 9.7 percent in 2021, according to data released Thursday by the Labor Department, the fastest calendar year increase on record.
The producer price index (PPI) for final demand, which tracks prices charged for goods and services that are not a part of other products, rose nearly 10 percent last year as a sharp economic rebound strained supply chains. The increase marks the fastest annual jump in the PPI since the Labor Department began compiling the data in 2010.
Kan je ons dan nog vertellen wat je rendement nu eigenlijk was in procenten uitgedrukt ?![]()
Ik begrijp parabellum wel, het is wel eens interessant om te weten wat jouw tijd waard is, in zijn geval zou hij 5 dagen minder kunnen werken door zijn rendement op de beurs en evenveel verdienen op jaar.
Al het geld dat we krijgen voor ons zoontje steken we in een ETF. Benieuwd wat het waard is het binnen 18 jaar.Of probeer je kinderen te betrekken in de wereld van beleggen en reken dan eens uit wat die “vroege” ervaring hun op lange termijn gaat opleveren![]()
Voor hoeveel staat je zoontje te koop?Al het geld dat we krijgen voor ons zoontje steken we in een ETF. Benieuwd wat het waard is het binnen 18 jaar.

Gisteravond voor het eerst in mijn leven eens een gedetailleerd overzicht gemaakt van alle middelen en n.a.v. de benadering van @parabellum eens uitgerekend hoe lang ik nog zal moeten werken en tot het besluit gekomen dat ik de minister van pensioenen moet contacteren om de pensioenleeftijd naar 86 jaar te brengenBij mij is het toch wel een stiekeme droom om tegen mijn 55 of zo op pensioen te kunnen en mij dan wat meer te kunnen toeleggen op beurs ... dat werken hoeft zo persé niet![]()
.Tech is nu enorm ondergewaardeerd, aandelen zoals KO hebben nu een hogere P/E dan bijvoorbeeld Google dat 3 keer sneller groeit. Berkshire staat ook niet meer exact goedkoop. In feite worden alle aandelen met groei verkocht en worden aandelen zonder groei gekocht, typische rotatie. Kwestie van tijd voor het omgekeerde weer zal gebeuren.Ziet er voorlopig goed uit voor team Janus, SAAS nog -15-20% sinds die datum.
Gratis, pak maar mee!Voor hoeveel staat je zoontje te koop?
En is die portefeuille dan sowieso voor je zoon over 18 jaar?