Racing_Genk
Well-known member
Houdt totaal geen steek. Een euro is een euro, of dat nu initiele inleg is of winst maakt helemaal niks uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup. Hier (en elders) al vaker gelezen dat mensen hun inleg eruit halen.Houdt totaal geen steek. Een euro is een euro, of dat nu initiele inleg is of winst maakt helemaal niks uit.
Oxy 3% erbij vandaag, precies beter wel gekocht...Ik heb geen shell of olie aandelen. Ben op zoek naar een investering hierin dus vandaar vraag van oxy. Welke kan je dan wel aanraden? Permian?
En aangekocht... Dat de ecb maar rap die rente omhoog doet zodat mijn spaargeld niet langer smelt en ik mij niet moet bezighouden met aandelen gemarchandeer...Oxy 3% erbij vandaag, precies beter wel gekocht...
Goh, in theorie correct maar ik zie bij mezelf in praktijk dat helpt om er eigen inbreng uit te halen. Het helpt mij kalm(er) te blijven.Lijkt me een slecht idee. Uiteindelijk moet je met het budget waar je over beschikt proberen het maximale er uit te laten. Hoe groot het gedeelte eigen inbreng en winst is is totaal irrilevant.
Zo kom je al snel bij een mindset van: het maakt niet uit wat aandeel x doet want het is toch al winst. Uiteindelijk moet je elk aandeel geregeld tegen het licht houden. De bedoeling van de meeste aandelen mag dan wel buy and hold zijn, maar over de jaren heen kan dat gerust veranderen.

Die auto's zien er shit uitRivian volgende week...wie gaat kopen? Verwacht stevige up 1ste week...
Reviewers zijn nochtans zeer enthousiast. Dus er zit zeker potentie in.Die auto's zien er shit uit
Vanaf wanneer zal Rivian terug te vinden zijn op de beurs? Ik kan geen exacte datum terugvinden?Rivian volgende week...wie gaat kopen? Verwacht stevige up 1ste week...
Je koopt het op de 52 week high hé.En aangekocht... Dat de ecb maar rap die rente omhoog doet zodat mijn spaargeld niet langer smelt en ik mij niet moet bezighouden met aandelen gemarchandeer...
Is een beredeneerd gokje: bijna alle analisten zijn positief, olie gaat hoger en 4 november hopelijk goede resultaten...Je koopt het op de 52 week high hé.
En hoeveel is het bedrijf waard?
En wat zijn de risico's, en hoe word je daarvoor gecompenseerd?
Afgaande op uw posts denk ik dat je beter info gaat vragen op het cryptoforum of op een reddit memestock topic.
Je hebt alleszins nog niets van post 1 van het topic gelezen, en iets zegt mij dat je een index etf saai zal vinden.
Ik zie geen redenering.Is een beredeneerd gokje: bijna alle analisten zijn positief, olie gaat hoger en 4 november hopelijk goede resultaten...
Olie gaat hoger en we zitten in een berenmarkt met veel te veel geld beschikbaar dat op zoek is naar rendement...Ik zie geen redenering.
Alleen dat analisten positief zijn, maar analisten zijn notoire prutsers die in het verleden bewezen hebben dat ze de helft van de tijd compleet verkeerd zijn.
En 'hopen op goede resultaten' is ook geen redenering...
Vandaar dat ik crypto en memestocks aanraadde in jouw gevalDe waarde ve bedrijf is amper relevant, kijk maar naar Tesla...

Volgens uw redenering zou iedereen die een goed rendement wil GBL moeten kopen....spijtig dat GBL amper rendement biedt en tesla,...,...,...wel.Olie gaat hoger en we zitten in een berenmarkt met veel te veel geld beschikbaar dat op zoek is naar rendement...
De waarde ve bedrijf is amper relevant, kijk maar naar Tesla... en in Belgie GBL : enorme onderwaardering maar amper aandelenrendement via holding...
Is een beredeneerd gokje: bijna alle analisten zijn positief, olie gaat hoger en 4 november hopelijk goede resultaten...
Ondertussen bijna 70k. Dat is dus 20k op 3 maand er bij. Mooi verdiendWat was je inleg? 50K winst op 2 jaar is toch al niet niks.