Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik beheer meerdere IB accounts ;-)Boven de 100k ofzo werd dat toch niet aangerekend dacht ek? Geen probleem toch voor jou![]()
Ze gaan de fossiele brandstofbedrijven nog mogen smeken om meer te produceren om de prijzen onder controle te houden.
Schitterend nieuws voor de rentabiliteit van de alternatieve elektriciteit/energiebedrijven."Prijs elektriciteit en aardgas op hoogste peil in meer dan tien jaar tijd"
![]()
Prijs elektriciteit en aardgas op hoogste peil in meer dan tien jaar tijd
Elektriciteit en aardgas zijn momenteel peperduur. Reden: de enorm gestegen grondstofprijzen en de piek in CO2-uitstootrechten. De consument dreigt voor een duur najaar te staan.www.hln.be
Gele hesjes incoming.
Ze gaan de fossiele brandstofbedrijven nog mogen smeken om meer te produceren om de prijzen onder controle te houden.

Ik wacht op een 10 baggerWoehoe, mijn eerste +100% aandeel!
En een mooi rond bedrag aan rendement overschreden. 2 mijlpalen op 1 dag!
.En mijn tante Sonja 60% op Nikola dat een truck van een helling laat rijden om te faken dat hij werkt.Schitterend nieuws voor de rentabiliteit van de alternatieve elektriciteit/energiebedrijven.
De mijn gaan vlotjes richting nieuwe records. Shell ook ?
Nu gaan nog meer beleggers olie dumpen voor alternatieve energie, straks gaan de olie bedrijven nog moeten smeken om hun aandelen verkocht te krijgen.
Nota bene al 55% winst op de Chinese zonnepanelen, dankzij je tip![]()
NiceWoehoe, mijn eerste +100% aandeel!
En een mooi rond bedrag aan rendement overschreden. 2 mijlpalen op 1 dag!
Dat je dringend wat meer moet luisteren naar tante Sonja.En mijn tante Sonja 60% op Nikola dat een truck van een helling laat rijden om te faken dat hij werkt.
Uw punt?
Tante Sonja werkt in de beschutte werkplaats, kijkt op reddit voor tips, loopt iedere hype achterna, verliest om de 10 jaar al haar geld door dat gokken, en heeft nog 2 tanden.Dat je dringend wat meer moet luisteren naar tante Sonja.
Dus jij denkt dat fundamentals iets uitmaken bij de esg aandelen momenteel?Schitterend nieuws voor de rentabiliteit van de alternatieve elektriciteit/energiebedrijven.
Alle retard aandelen zijn de laatste 2 maand terug ferm omhoog.De mijn gaan vlotjes richting nieuwe records.
Shell is brol onder de olieaandelen, akkoord.Shell ook ?
Omdat gas en olie duurder worden gaan de winsten van oliebedrijven dalen en de aandelen waardeloos worden?Nu gaan nog meer beleggers olie dumpen voor alternatieve energie, straks gaan de olie bedrijven nog moeten smeken om hun aandelen verkocht te krijgen.
Cassava, maar het is ondertussen al wel terug serieus gezaktNice
Welk aandeel?

Mijn top 10 performers op ~1 jaar.
XPEL 542,38% RICK 433,23% ENPH 368,68% ALFEN.AS 213,47% ALGN 185,95% XFAB.PA 173,29% INMD 101,74% DRTT 87,89% LOTB.BE 77,48% ISRG 70,63%

Vergeet ook de bottom 10 performers niet te vragennog nieuwe posities genomen recent? Wil ook zo'n rendement![]()