Pierre-Jean
Banned
Wat hebben de mannen hier eigenlijk gedaan met FREQ? Buiten gezwierd of hodl forever?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buiten gesmetenWat hebben de mannen hier eigenlijk gedaan met FREQ? Buiten gezwierd of hodl forever?
Ik denk dat we op weg zijn naar een grotere correctie. Eerste indicatie is dat de kopers uitblijven de laatste 2 dagen, eerder werd de dip altijd meteen opgekocht, nu dus niet meer.Bij deze stijgende inflatie zijn dividend aandelen geen ideale keuze als ik het goed begrijp. Eerder uitkijken naar grondstoffen.
Gaan we naar een serieuze correctie of is dit weer een klein dipje.
Tjah grondstoffen, beetje late to the party wel eh. Cylische waarden, grondstoffen,...zeker na dat vaccin nieuws in november was dat redelijk duidelijk voor mij om toen die kaart te trekken. Om daar nu volop nog op in te spelen na de stevige run die het al heeft gehad lijkt me toch ook een risico.Bij deze stijgende inflatie zijn dividend aandelen geen ideale keuze als ik het goed begrijp. Eerder uitkijken naar grondstoffen.
Gaan we naar een serieuze correctie of is dit weer een klein dipje.
Het begint hier pijnlijk te wordenik hou alles bij, ook tech, maar wel spannend dit het begin is van een heel groot dal of dat het volgende week wat herstelt.
hier ook, wss te danken aan al die broekschijters hierMeh... groene portefeuille vandaag.

Ik zit er al zwaar in, anders zou ik zeker bijkopenProsus gekocht hier

Het is niet omdat een aandeel fors gezakt is dat het daarom automatisch koopwaardig is. Je moet kijken waarom het gezakt is en of de fundamenten, waarop je normaal gezien minstens een aankoop baseert, nog altijd dezelfde zijn. Met andere woorden is de daling een tijdelijk fenomeen beïnvloed door nieuwsberichten of een structureel iets.Beginnen beleggen net voor de corona en de laatste maanden blijf ik al eventjes op hetzelfde niveau trappelen.
Mijn portefeuille ondertussen : ahold , baidu , befimmo , enlivex , euronav, intel , prosus , proximus , qualcomm , renault , rdsa, telenet , total , unilever ,vastned , vestas , vgp , wereldhave belgium.
Heb momenteel nog 50 procent cash over. Nog iemand tips?
Zijn de chinese stocks a la alibaba en jd.com koopwaardig op dit moment? Al een heel groot stuk gezakt met een tijdje terug?
Ofwel zie ik iets verkeerd ofwel was dat markeren onnodig.Vrijdag nieuwe S&P500 ath, marks my words![]()
Hier ook Prosus in portefeuille. Ben ook aan het denken om Airbnb te kopen, zijn uiteindelijk de crisis goed doorgekomen, en staan stuk lager nu, wat denken jullie?Prosus gekocht hier