JanusDR
Well-known member
Ik vind Fernando zijn post toch vrij neutraal terugkijken? Hij herhaalt gewoon ex-ante uitspraken ('retard trade van leveraged derivaat kopen leveraged aandeel in een puur speculatieve asset') waarop toen met veel knipoogjes en zelfvertrouwen gereageerd werd.
Als terugkijken al niet meer mag (tenzij het 25 keer hetzelfde is), wat valt hier dan nog te doen, hersenloos wat tickers vermelden?
Nu, zelf zou ik nog wat wachten tot het -95% staat, want het zijn nog steeds retardo tijden en het is niet uitgesloten dat iteratie 10 van de bullmarkt eraan komt, aangezien we toch alle records al verpulverd hebben qua mania's.
Ook op bv. Oxy wordt terug gekeken, en terecht.
DE MARKT ZIT OP WAT?? FEAR??
Father, forgive them, for they do not know etc...
Als terugkijken al niet meer mag (tenzij het 25 keer hetzelfde is), wat valt hier dan nog te doen, hersenloos wat tickers vermelden?
Nu, zelf zou ik nog wat wachten tot het -95% staat, want het zijn nog steeds retardo tijden en het is niet uitgesloten dat iteratie 10 van de bullmarkt eraan komt, aangezien we toch alle records al verpulverd hebben qua mania's.
Ook op bv. Oxy wordt terug gekeken, en terecht.
Nieuws: er is geen bitcoin cycle. Compleet ingebeelde data fitting van speculatieve prijsbewegingen, zonder enige fundamentele grond.Het lijkt erop dat de 4j cycle niet meer gevolgd wordt, mogelijks door de business cycle dat nu op 5j lijkt te zitten, dit valt nog af te wachten.
De markt zit momenteel op wat??De markt zit op extreem fear momenteel
DE MARKT ZIT OP WAT?? FEAR??

Father, forgive them, for they do not know etc...
Laatst bewerkt: