Aged like wine.
In de vrienden whatsapp groep is het al enkele maanden stil omtrent MSTR. Geen "cege, tegenwoordig is het niet meer de oude recepten" en "je bent niet meer mee". Eigenlijk is het wat triestig om te zien. We zijn met 7 in de vriendengroep. Allen deftige mensen met deftige job.
...
In het begin was het wat Schadenfreude. Maar ik maak me toch wat zorgen over de markt. Als je ziet hoeveel mensen veel geinvesteerd hebben zonder kennis van zaken. Lijkt alsof ongeveer de helft van de wereld brol als MSTR of andere LBEs gekocht hebben. Tot over hun nek in AI zitten zonder een halve letter erover gelezen te hebben, just surfing the wave. En andere BTC of andere coins hebben. Als de vloer daaronder wegvalt, zal dat een vermogenscrunch veroorzaken die zo wijdverspreid is, dat het moeilijk in te beelden is hoe dat GEEN systemische crisis veroorzaakt, of toch op zijn minst een serieuze klets op de C0 geven.
Kan je eens de stock picks van die vrienden posten, dan weten we wat we moeten shorten?

Ja, dat hoort erbij. Zéker als je het doet op die manier waarop je het deed. Idem voor mij met Crocs. Heb ik daar over zitten bleiten en posts gaan reporten? Maturiteit zei je hé?

.