Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De hele biotechnologiesector staat uit te breken.Damn mijn Tempus AI trekt ook mooi omhoog vandaag.
Ik vind echter niet meteen terug waarom?
Koersdoel?Wat ARKG calls gekocht.
Powell heeft gisteren meer renteverlagingen beloofd en dat is goed voor aandelen van bedrijven met veel schulden of die leven van de schulden.
Vandaar de hele biotech de lucht in.
Rocketlab is met een stevig spurtje bezig de laatste dagen. +81% sedert aankoop![]()
Ter verduidelijking: ik ben enkele kleine posities in opties aan het nemen voor aandelen waarvan ik denk deze in het komende klimaat (rente verlagingen, FED bijprinten, nieuwe FED chair) wel eens zeer assymetrische resultaten kunnen leveren.Koersdoel?
)
Thesis?Wat ARKG calls gekocht.
Retarded market does retarded things x AI. Meer moet je daar volgens mij niet achter zoeken.Damn mijn Tempus AI trekt ook mooi omhoog vandaag.
Ik vind echter niet meteen terug waarom?
Klopt inderdaad.(ARKG ziet er TA gewijs ook goed uit maar dat mogen we hier niet bespreken)
PS: neem van mij geen advies aan, ik ben één van de weinigen hier die YTD negatief staat denk ik.![]()

Ik begin te twijfelen om m'n portfolio ook (deels) in die richting te bewegen, om beter in te spelen op een laatste leg up dankzij de FED.Ter verduidelijking: ik ben enkele kleine posities in opties aan het nemen voor aandelen waarvan ik denk deze in het komende klimaat (rente verlagingen, FED bijprinten, nieuwe FED chair) wel eens zeer assymetrische resultaten kunnen leveren.
-20% hier. Ik was véél te vroeg in mijn switch om een grote positie in 3350.T in te nemen.-2.71% YTD hier![]()
maar komt wel goed, is een beetje standaard in al mijn beleggingen, ik koop altijd te vroeg.AI/energy lijkt interessant hiervoor. Bedrijven als IREN en CIFR zijn al redelijk de hoogte in gegaan maar als die hype rond geïntegreerd te zijn zo blijft gaan...Ik begin te twijfelen om m'n portfolio ook (deels) in die richting te bewegen, om beter in te spelen op een laatste leg up dankzij de FED.
Zoiets:
10% OTM calls op aandelen in sectoren die het meest zullen profiteren van renteverlagingen en een mogelijke blow-off top.
10% puts op overgewaardeerde consumer disc. bedrijven (e.g. restaurants, consumer electronica *kuch, Apple, kuch*, retailers) en hier en daar shitco's in de quantum en consumer finance space (voor zover de premiums niet te hoog liggen daar, wat vaak het probleem is).
80% cash
Ik moet er nog wat over peinzen.

-20% hier. Ik was véél te vroeg in mijn switch om een grote positie in 3350.T in te nemen.maar komt wel goed, is een beetje standaard in al mijn beleggingen, ik koop altijd te vroeg.

Maar +11%? Like what the fuck? Ik heb toch nog wat aandelen TEM verkocht. Ik vond 90 al aan de hoge kant voor TEM. Revenue growth is~80–90% Y/Y en gross margin ~62%, maar ze zijn GAAP-onwinstgevend en dragen ~$800 - 850M schulden met een net van ~$300–400M cash en securities.Retarded market does retarded things x AI. Meer moet je daar volgens mij niet achter zoeken.
PS: neem van mij geen advies aan, ik ben één van de weinigen hier die YTD negatief staat denk ik.![]()
Eigenlijk hoort je post hier niet thuis... Het hebben van het taboeaandeel wil niet zeggen dat je PF in het rood zou moeten staan.Er zijn er nog velen hoor, taboeaandeel *kuch* staat ook vet in het rood en dat hebben nog velen in hun portefeuille + de daling van de dollar.
je eigent je het succes nogal fel toe, terwijl...met al die picks ben je gewoon een lucky follower van @Racing_Genk .
Eerder 25-30% groei, de rest komt door een grote overname.Maar +11%? Like what the fuck? Ik heb toch nog wat aandelen TEM verkocht. Ik vond 90 al aan de hoge kant voor TEM. Revenue growth is~80–90% Y/Y en gross margin ~62%, maar ze zijn GAAP-onwinstgevend en dragen ~$800 - 850M schulden met een net van ~$300–400M cash en securities.