Ah juist, ze hebben recent Paige overgenomen. Nog meer reden voor mij om positie nog wat te verkleinen. Nu is het niet echt meer zo groot. Ik koop misschien opnieuw na een correctie.Eerder 25-30% groei, de rest komt door een grote overname.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah juist, ze hebben recent Paige overgenomen. Nog meer reden voor mij om positie nog wat te verkleinen. Nu is het niet echt meer zo groot. Ik koop misschien opnieuw na een correctie.Eerder 25-30% groei, de rest komt door een grote overname.
Fucking hell, balls of steel.-20% hier. Ik was véél te vroeg in mijn switch om een grote positie in 3350.T in te nemen.maar komt wel goed, is een beetje standaard in al mijn beleggingen, ik koop altijd te vroeg.

Vooral als je weet dat ik in Juli nog op +25% stond...
Mijn Bolero zegt YTD +1%. Ik had eigenlijk niet verwacht om positief te gaan dit jaar gezien ik door liberation day deftig gekloot werd en op het dieptepunt in April op -28,9% YTD stond.Volgens Bolero volgende YTD rendemementen (niet helemaal zeker wat Bolero doet als er dingen verhuizen tussen de portefeuilles, maar zal in the grand scheme of things niet zoveel uitmaken).
Historische portefeuille: 6.99 % (wordt wat tegengehouden door nog wat legacy corporate stock die suckt dit jaar en in USD noteert - heb er geschreven calls op, dus ze zitten geblokkeerd en kan ze niet verhuizen). Dat is werk voor 2026 om die op te kuisen en deftig te structureren zoals de onderstaande portefeuilles. O.a. nog wat spin-off prut in exotische munten waar ik vanaf wil raken, mini posities, historische suckers die ik meesleur, etc.
De grote portefeuille: 9.05 %
De hypotheek inkort portefeuille: 11.25 %
De dividend portefeuille: 17.56 %
Corporate stock portefeuille: -4.5 % (alles naar hier verhuisd om de rendementen in de overige PFs proper te houden -_-)
Alles samen: winst > bruto jaarloon
En I know dat NASDAQ het beter doet, but I don't care. Ik zit in oude dino prut die ik kan valueren. 10% per jaar is goed genoeg. Pleeeenty of runway om tegen 50y op pensioen te kunnen gaan als de 10% per jaar blijft draaien de komende jaren.
Rijke vent zeg~+10% hier
Is imo voldoende. Is meer dan mijn inkomen.

Kan ook zijn dat hij momenteel zonder inkomen zitRijke vent zeg
Ik begin mij hier arm te voelen
.Was ook het perfecte startmoment+-50% / 26k sedert april
t'is bijlange nog niet genoeg, t'is nog niet meer dan wat ik verdien.
.
Ben vooral geïnteresseerd in de winst van zijn 16 jarig neefjeJanus zit zijn haren uit te trekken bij deze tussentijdse YTD resultaten![]()
.Er is hier alvast een topic in dit forum waar de gedeelde tips de ene homerun na de andere maken.Gun jij jezelf maar eens een beetje winst![]()
gewoon doen en in amd stekenVandaag zo ziek als een aap in Luxemburg meeting de hele dag, net thuis en nu staat NVDA op ath me weer aan te staren. Altijd twijfel om weer te verpatsen![]()

Er zijn wat % winst maar zo met de hoop mee, gemiddeld, zoals te verwachten met weinig concentratie.Gun jij jezelf maar eens een beetje winst![]()