Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde aandeel nota bene.
Je hebt gelijk, belachelijke tactiek van me.
Hou jij het maar bij het bijkopen van Oxy en Sirius. Die zijn laag gewaardeerd.
Al die vieze tech aandelen zijn veel te hoog gewaardeerd. Bah vieze tech.
Klopt de meesten hier zouden dat ook beter doen.In dat geval kan je gewoon beter de index kopen. Veel minder moeite.
Er staat duidelijk in mijn post
AANDEEL VERKOPEN
NIET AANDEELSCHIJF VERKOPEN
Is dat nu zo moeilijk
Je hebt gelijk, belachelijke tactiek van me.
Hou jij het maar bij het bijkopen van Oxy en Sirius. Die zijn laag gewaardeerd.
Al die vieze tech aandelen zijn veel te hoog gewaardeerd. Bah vieze tech.
Klopt een misgelopen folie.Siri heb/had je toch zelf ook in je portefeuille?

Er staat duidelijk in mijn post
AANDEEL VERKOPEN
NIET AANDEELSCHIJF VERKOPEN
Bijkopen doe ik zoveel mogelijk van aandelen waarvan elke aankoopschijf de Nasdaq klopt.
Snap ni zo goed wat mensen daar in zien to be fair. Is dat puur voor SDARS of? Kunt ge überhaupt iets anders doen met dat netwerk dan audio streamen? (Aan een verschrikkelijke bitrate trouwens)
Met alternatieven AM/FM radio, 4G/5G, etc. kom je nooit aan de dekkingsgraad die satelliet kan bieden.Wat is er precies handig aan die infrastructuur?
Campine is de voorbije dagen wat teruggevallen op het nieuws dat er een potentiële concurrent aankomt.
Wat denk jij @Nesjamag? Koopwaardig aan deze prijs?
Van een mijn wille starten en effectief productie is 5-10 jaar als het vlot gaat.@Nesjamag : om verder te gaan op bovenstaande post van @herc, wat is jouw opinie hieromtrent?
Als ik de verschillende recente updates en artikels mag geloven, kunnen US Antimony Corp (Alaska - reeds actief) en Perpetua (Idaho - binnen een termijn van 3 jaar) mogelijks voor een extra aanbod van 10,000-15,000 MT per jaar zorgen. En vanaf volgend jaar al zal Larvotto Resources haar Hillgrove mijnproject lanceren in Australie met een jaarlijkse verwachte productie van 5000 MT.
Is dit naar jouw mening voldoende om de vraag/aanbod onbalans en dus de antimoonprijs en de investment case voor Campine negatief te beinvloeden? Hoe kijk jij naar 2026-2027?
Er is niks mis met momentumbeleggen. Da's niet 'idioter' dan praktisch elke SaaS kopen en hopen op het beste. Waardering en SaaS in 1 zin gebruiken, ouch.
Ik doe niet anders dan momentumbeleggen en outperform al 4 jaar op rij S&P met 10%+.
Ik beperk mij tot megacaps (zonder memestocks als TSLA) en gespreid over verschillende sectoren, dus dat risico bestaat maar is beperkt in mijn geval.Is het risico van momentumbeleggen niet dat je dan vooral de hypes op hun hoogste punt koopt?
Deze begint idd dividenden uit te keren zoals ik verwachtte.Deze is SOFAF
Heb er genoeg van nu.
Liquiditeit is laag, maar deze week wel pak bovengemiddeld.