Crocs wel dikke winnaar voor jouw en TKWY niet, terwijl die grotere stijging doormaakte? Vanaf nu sta je op mijn ignore lijst.Ik weet dat je TKWY bedoelde hoor. Maar dikke winnaar ??
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Crocs wel dikke winnaar voor jouw en TKWY niet, terwijl die grotere stijging doormaakte? Vanaf nu sta je op mijn ignore lijst.Ik weet dat je TKWY bedoelde hoor. Maar dikke winnaar ??
Oef een PE van 113, risky business, neen?Positie genomen in Global-E Online.

Is momenteel gewoon een graadmeter voor de kans op vrede tussen UA en RU. Poetin wil een vredesakkoord onderhandelen: -5%, Poetin beslist dat hij toch liever gaat paardrijden: +5%RHMG gekocht @1200, verkocht @1400. Man man man, ik had beter niet terug gaan kijken naar de koers
Blij zijn met de winst die gerealiseerd is zeker
Zoals @NotoriousP zegt, earnings worden geherinvesteerd in groei.Oef een PE van 113, risky business, neen?
Update: key points voor UNH rond 380$, 430$ en 470$. Hoop dat ik de moed heb om tot ongeveer 380$ aan te houdenDenk dat ik het bij stijging van ongeveer 20% buiten doe.
.Ik zou verwachten dat MELI net positief profiteert van de lage $ aangezien ze in $ rapporteren maar voornamelijk inkomsten in Zuid-Amerika in local currency hebben, dus nog wel wat ruimte naar boven?Ondertussen ook MELI & SE wat getrimd. Respectievelijk +46% en +55% YTD. Toekomst ziet er nog altijd goed uit, maar kans lijkt me klein dat de extreme outperformance blijft verder duren.
Is nog altijd 7% van de portfolio hier hoor. Maar was op de piek 15-20%.Ik zou verwachten dat MELI net positief profiteert van de lage $ aangezien ze in $ rapporteren maar voornamelijk inkomsten in Zuid-Amerika in local currency hebben, dus nog wel wat ruimte naar boven?
Geen zorgen over het feit dat het een Israëlisch bedrijf is?Positie genomen in Global-E Online.
- Bieden software & fulfillment services aan merken om wereldwijd hun producten efficient & gelokaliseerd online (D2C) te kunnen verkopen.
- Denk dan aan zaken zoals shipping, payments, prijszetting, currency conversion, duties & import taxes, compliance, returns, risk management,...
- 1.400 merchants als klant, waardoor heel wat bekende namen zoals Adidas, Michael Kors, Burberry, Hugo Boss etc.
- 752M $ revenue in 2024, +32% YoY.
- 97% gross retention rates & 120% net retention rates. De hoge net retention rates is enerzijds door toenemende cross-border D2C commerce en anderzijds omdat bestaande klanten ook steeds nieuwe landen (afzetmarkten) onboarden op Global-E.
- 45% gross margins en 20% FCF margins.
- Mix: 45% service fees aan hogere gross margins, 55% fulfillment services aan lagere marges.
- Verwachte revenue groei komende jaren ('25-'28) ongeveer 25% CAGR en FCF groei 35% CAGR, met FCF marges die toenemen van 20% nu tot high 20s tegen 2028. Die revenue groei zal dan gedreven worden door +15% groei met bestaande merchants en +10% nieuwe merchants.
- Waardering: 24x forward FCF. Redelijk voor verwachte 35% groei & kwaliteitsvol business model.
- Halen veel klanten binnen via partnerships met de grote e-commerce platformen zoals Shopify, Magento, Salesforce Commerce Cloud en Bigcommerce.
- Koers 48% lager dan piek in februari 2025 omwille van: 1) impact tarieven op globale e-commerce en 2) Revenue beat in Q1 was laagste in 6 kwartalen. Er is niets gewijzigd aan long-term story. Meer complexiteit is in feite zelfs positief voor Global-E aangezien het voor klanten moeilijker wordt om alles zelf te beheren.
In 2021 ook al eens een positie genomen vlak na de IPO en toen ook weer snel verkocht nadat ze 100% stegen op een paar maanden in de toenmalige bubbel. Nadien in feite niet meer echt gevolgd maar omwille van de recente koerszwakte kwamen ze weer op de radar.
Ondertussen ook MELI & SE wat getrimd. Respectievelijk +46% en +55% YTD. Toekomst ziet er nog altijd goed uit, maar kans lijkt me klein dat de extreme outperformance blijft verder duren.
Is dat niet positief? Momenteel slecht imago maar binnen enkele jaren is dat weer vergeten.
Ben benieuwd of de draai gaat starten nu we iets onder 6000 licht gedaald zijn. Stay tuned.S&P500 gaat nu tot iets onder 6000, om dan tegen september een bodem van ongeveer 5650-5700 te bereiken. Hooguit daling naar 5430. Choppy tot september. Daarma de weg omhoog. Ik bespaar jullie de technische uitleg.
Voor de nieuwsgierigen, te openen op eigen risico:
Nee, ben blij dat je de vraag stelt. Ik zou het dus fijn vinden als je over het onderstaande je idee wil communiceren. Wat vind jij van onderstaande voorspelling?Is dat plezant zo tegen uw eigen praten?
Ben benieuwd of de draai gaat starten nu we iets onder 6000 licht gedaald zijn. Stay tuned.