Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaat toch ook geluk mee gepaard? Dat je juist die aandelen (of coins) hebt gekocht voor ze een grote pump doen.Een mens vraagt zich constant af waarom beleggen zo verschrikkelijk moeilijk is - in principe kan iedereen miljonair zijn binnen het jaar met eender welk willekeurig aandeel, zo simpel is het - het mag nog failliet gaan zelfs.
Ik zeg niet dat de beurs een loterij is, maar om net dat ene aandeel te spotten dat jou binnen het jaar miljonair kan maken zal je toch ook een dosis geluk nodig hebben.Een mens vraagt zich constant af waarom de lotto zo verschrikkelijk moeilijk is - in principe kan iedereen miljonair zijn binnen het jaar met eender welk willekeurig lottoformulier, zo simpel is het
Ik spreek niet van dat ene aandeel - maar eender welk willekeurig aandeel, maakt niet uit welke sector, of het bedrijf het goed of slecht doet, of het failliet gaat of niet, of het groeit of niet.Ik zeg niet dat de beurs een loterij is, maar om net dat ene aandeel te spotten dat jou binnen het jaar miljonair kan maken zal je toch ook een dosis geluk nodig hebben.
Je bedoelt dan met (day)trading?Ik spreek niet van dat ene aandeel - maar eender welk willekeurig aandeel, maakt niet uit welke sector, of het bedrijf het goed of slecht doet, of het failliet gaat of niet, of het groeit of niet.
Niet noodzakelijk - maar wel met wat vaker handelen - het is een mogelijk scenario, of het effectief realiseerbaar is betwijfel ik - ik gebruik het gewoon om aan te geven hoe verdomd lastig het is om echt te excelleren.Je bedoelt dan met (day)trading?
Dat vergt toch ook al enige kennis en perfecte controle over je emoties. De meeste mensen verliezen geld daarmee.
RHMG gekocht @1200, verkocht @1400. Man man man, ik had beter niet terug gaan kijken naar de koers
Blij zijn met de winst die gerealiseerd is zeker
Toch een beetje kort door de bocht... JET dikke winnaar ? Dat snap ik nietNiet noodzakelijk - maar wel met wat vaker handelen - het is een mogelijk scenario, of het effectief realiseerbaar is betwijfel ik - ik gebruik het gewoon om aan te geven hoe verdomd lastig het is om echt te excelleren.
Gewoon hier op het forum zijn al een paar echt dikke winnaars getipt zoals FCNCA, JET, Crocs, TEM .. en nog tal van anderen.
Dan had je mijn JET advies alvast niet gezienToch een beetje kort door de bocht... JET dikke winnaar ? Dat snap ik niet
U collega dikke winnaar, dat kan ik wel plaatsen
.Correctie - verkeerde ticker - ik bedoelde Just Eat Takeaway - TKWYToch een beetje kort door de bocht... JET dikke winnaar ? Dat snap ik niet
U collega dikke winnaar, dat kan ik wel plaatsen
On a roll!ALTBG blijft knallen![]()
Wells Fargo heeft een target price van 25 gezetMooie move bezig van RXST. Hopelijk geraak ik terug break-even.
UNHHup, UNH weer buiten met een cool +9,5% netto. Meer moet dat niet zijn, kutbedrijf

Ik weet dat je TKWY bedoelde hoor. Maar dikke winnaar ??Correctie - verkeerde ticker - ik bedoelde Just Eat Takeaway - TKWY