Avondland
Well-known member
Ach, wat is 4 jaar op een mensenleven?En zo nog voor de komende 3 jaar en 9 maanden![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, wat is 4 jaar op een mensenleven?En zo nog voor de komende 3 jaar en 9 maanden![]()

Dat denkt Trump ook, hij overweegt toch een (onwetttige) 3de termijn?Ach, wat is 4 jaar op een mensenleven?![]()

Dat denkt Trump ook, hij overweegt toch een (onwetttige) 3de termijn?![]()
Dat jojo gedoe is niet goed voor de beurs, bedrijven willen juist stabiliteit en duidelijkheid voor ze gaan investeren, in plaats van het bipolaire beleid van Trump die verandert gelijk de wind.Ik denk dat de beurs volgende week opnieuw weer wat jo-jo gaat spelen. Maandag positieve cijfers omdat Trump de deur open zet voor gesprekken met China, dinsdag rats naar beneden omdat hij weer van mening verandert en wie weet is het woensdag weer dik oké om donderdag dikke ambras te hebben.
Uiteindelijk komt het goed, maar dat is mogelijk niet op korte termijn. Gelukkig investeer ik niet om snel geld te hebben op korte termijn.
het land draait op export, die taxen doen china meer pijn dan amerikaMocht ik van China zijn, ik starte met export - heffingen voor die zaken.
Op bepaalde vlakken wel, maar soms ook niet - anders schroeft Trump die niet terug toch?het land draait op export, die taxen doen china meer pijn dan amerika
ik bedoel over het algemeenOp bepaalde vlakken wel, maar soms ook niet - anders schroeft Trump die niet terug toch?
de meeste mensen kopen ook meer prut dan wat hun gemiddelde gsm kost. Ik ken persoonlijk toch maar weinig mensen die elk jaar de allerlaatste duurste iphone kopen.Dus euh, wat is het plan?
Want als je de electronica vrijstelling hebt, hoe ga je dan het handelsdeficit wegkrijgen?
Veel temu en sheen prut nodig om aan de prijs van 1 i phone of laptop te raken.
de meeste mensen kopen ook meer prut dan wat hun gemiddelde gsm kost. Ik ken persoonlijk toch maar weinig mensen die elk jaar de allerlaatste duurste iphone kopen.
Mijn vrouw corrigeert mij hier: het zijn namaak versies uit den action. Blijkbaar is daar ook een markt voor.Mijn 3 jarige dochter zonet thuis gekomen met crocs... Dju toch die Fernando gaat nog gelijk hebben.

Mijn vrouw corrigeert mij hier: het zijn namaak versies uit den action. Blijkbaar is daar ook een markt voor.![]()
Volgende 180 u turn incoming binnen 3 d.Bon ja, "different tarif bucket". Voor je het weet zit je met tarieven per product type en sta je daar met je broek op je enkels met je groot paneel met tarieven "gebaserd op niet tarief barriers". Ze krijgen het nu al praktisch niet gebolwerkt met blanket tarieven per land. Laat staan tarieven per product type per land.Volgende 180 u turn incoming binnen 3 d.