Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Crazy. Je bereikt een punt waarbij de VS en China niet meer met elkaar gaan kunnen handelen.China slaat nog eens terug met 84% invoertarieven:
Als Trump wakker wordt komt er zeker reactie en ik denk niet dat het een rooskleurig statement is maar idd doubling down.Straks gaat de VS 154% vragen aan China? Begint belachelijk te worden.
Apathisch? Het gaat wel degelijk over echt geld.. Het enige wat de beurs kan doen is crashen tot de bodem..In de kleuterschool gaat het er ook zo aan toe... op een bepaald moment moet de beurs toch gewoon apathisch worden voor dit nieuws, het wordt gewoon belachelijk.
Ook wel een illustratie: wie heeft als vertegenwoordiger van Europa een afspraak met Trump om eens te gaan praten ...... Meloni
Beter iemand sturen die hij nog graag heeft. Denk als je Von der leyen stuurt dat hij haar de Zelensky treatment geeft.
Ik kies toch nog steeds voor groot gedeelte voor PHAU en PHAG...Waarom zou iets dat niks produceert (goud, zilver) meer in waarde moeten stijgen dan bedrijven die wel iets produceren? Goud of zilver worden niet intrinsiek meer waardevol, dat is puur vraag en aanbod. Maar die maken niets, die groeien niet. Idem voor beleggen in wijn, schilderijen of pokemonkaarten. Als je moet kiezen tussen je geld steken in grondstoffen of bedrijven zou ik altijd kiezen voor bedrijven.
Zullen idd zien als de market opent. Maar ik blijf erbij, een 20-30% tariff zorgt voor een zware crash omdat dit een gigantische impact heeft maar wel realistisch is dat het blijft staan. 100%+ komaan wie neemt dat nog serieus?Zo forceer je wel een situatie waar je bijna niet anders kan dan rond de tafel te gaan zitten. 50% tarieven kunnen lang in stand blijven, >100% wordt al moeilijker.
Ivm de beurs: (tijdelijke) bodem van zodra de indexen niet meer reageren op verdere escalaties? Daar zitten we voorlopig nog niet aan, al valt de reactie pre-market nog mee.
Spullen van Aliexpres zijn nog altijd goedkoop, zelf met 100% tarrifsZullen idd zien als de market opent. Maar ik blijf erbij, een 20-30% tariff zorgt voor een zware crash omdat dit een gigantische impact heeft maar wel realistisch is dat het blijft staan. 100%+ komaan wie neemt dat nog serieus?

Wat is je cashweging?Zo forceer je wel een situatie waar je bijna niet anders kan dan rond de tafel te gaan zitten. 50% tarieven kunnen lang in stand blijven, >100% wordt al moeilijker.
Ivm de beurs: (tijdelijke) bodem van zodra de indexen niet meer reageren op verdere escalaties? Daar zitten we voorlopig nog niet aan, al valt de reactie pre-market nog mee.
Fluctueert tussen de 15% en 40%.Wat is je cashweging?