Sneeuwstorm
Well-known member
Als je met de vorige crashes vergelijkt valt het nog mee, we staan niet eens in de top 10 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

What a time to be alive. Onwaarschijnlijk. Zelfs voor een Black Mirror aflevering zou dit scenario te ongeloofwaardig zijn.Trump op Truth Social: “Fixing Trade and Tariffs is a good thing!” Jamie Dimon, JPMorgan Chase,
Euh...ik dacht dat Jamie Dimon eigenlijk bedoelde: Niet goed...we gaan op deze manier richting een recessie.. It would be good to fix these trade & tariff issues. = Eerder fingerpointing dan endorsement.
Manipulatie tot en met....
En dan met de kers op de taart:
"THIS IS A GREAT TIME TO BUY!!! DJT"
Ineens stijgt alles weer
Ineens stijgt alles weer
De rollecoaster duurt voort, plots 90 dagen pauze. China krijgt daarentegen 125% heffingen!

Ik wist wel dat ik niet te lui was om te investeren afgelopen jaar, maar dat dit gewoon een uitgekiende strategie was om op termijn de dip te kopen. Top. Over paar weken instappen se, dat wordt keshen over 5 jaar.
Moet nog deel van de vakantie boekenAllez, 90 dagen wachten dus.

Met Trump is dat niet eens gegarandeerd. Hij kan elk moment iets anders beslissen, with the stroke of a pen.Allez, 90 dagen wachten dus.
Dunno?Ale, 90 dagen pauze behalve voor China. Nasdaq +8%.
Pijnlijk als je nu short zit.