Racing_Genk
Well-known member
De EU heeft zonet vergeldingstarieven goedgekeurd.
Dunno?
Al eens van trailing stop loss gehoord?
Die vergeldingstarieven gingen nog over de tarieven op aluminium. Heeft hier niks mee te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De EU heeft zonet vergeldingstarieven goedgekeurd.
Dunno?
Dit soort farcen is dus de reden waarom ik niet durfde shorten... Ook al is het miss nog geen slecht idee nu.Ale, 90 dagen pauze behalve voor China. Nasdaq +8%.
Pijnlijk als je nu short zit.
Nee, is corruptie in plain sight maar nobody gives a fuck anymore.“Great time to buy” en dan korte erna die aankondiging. Ben ik de enige die dit zeer opmerkelijk vind?
Palantir, Boeing, Carvana (19pct!!!), Tesla, Intel, NVDA, HIMS, Corning, NIO, PDD.Hahahahahaha...2u geleden voor vrij hoog bedrag short gegaan....
5 cijfers verlies erbij aan m'n broek
Dunno?

OXY-bingokaart voor de volgende weken:Eeeeen short en put optie weg met deftige winst, wat oxy bijgekocht.
Ook vnp.to bijgekocht aan 5.9.OXY-bingokaart voor de volgende weken:
A) OPEC verlaagt productie
B) Trump laat bommen vallen op Iran
C) Buffet heeft ingekocht aan deze prijzen
Voor iedereen die geen tegenmaatregelen doet.Dus als ik het goed begrijp 90 dagen pauze voor de tarieven behalve voor China? (nochtans ook omhoog)
De 'miljardairs' hebben dan toch Trump (voorlopig) verslagen?
BamInderdaad. Aan BILL zie ik dat we nabij een (tijdelijke?) bodem zitten.

Same here, ik doe eigenlijk niet veel deze dagen, geparalyzeerd door de onvoorspelbaarheid van Trump. Tijdens de crash op 5/08/24 volop nog bijgekocht... Nu durf ik toch moeilijk.Palantir, Boeing, Carvana (19pct!!!), Tesla, Intel, NVDA, HIMS, Corning, NIO, PDD.
Ik moet toegeven dat dit wel zwaar begint te wegen op de mentle gezondheid...WTF
PDD is nog down ze.Zelfs alle Chinese stocks schieten omhoog, terwijl die extra getroffen worden?
Same here, ik doe eigenlijk niet veel deze dagen, geparalyzeerd door de onvoorspelbaarheid van Trump. Tijdens de crash op 5/08/24 volop nog bijgekocht... Nu durf ik toch moeilijk.
Ik voel me niet aangevallen hoor!Als die stop loss heel tight was zou die - gezien de volatiliteit - dagelijks verschillende keren worden gecalled.
En je moet je niet direct zo aangevallen voelen.

Relax. Iedereen zit hier nu opeens te doen alsof alles terug in orde is maar met deze volatiliteit kan het alle kanten op. We hebben een paar enorme verliesdagen achter de rug, vandaag pompt het dan extreem omhoog, 9 op de 10 kansen gaat het binnenkort weer stevig naar beneden. Zo gaan crashes.Palantir, Boeing, Carvana (19pct!!!), Tesla, Intel, NVDA, HIMS, Corning, NIO, PDD.
Ik moet toegeven dat dit wel zwaar begint te wegen op de mentle gezondheid...WTF