GodWillsIt
Active member
En je hoopt hierop want?Een triple circuit breaker voor de Nasdaq graag.
Ik supporter mee!!
Ik hoop deze week op headlines zoals 'historisch' of 'nooit gezien'![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je hoopt hierop want?Een triple circuit breaker voor de Nasdaq graag.
Ik supporter mee!!
Hij zit short Nasdaq…En je hoopt hierop want?

Zo een slow bleed is het meest verschrikkelijke eigenlijk, liever dat als het crasht, het rap gedaan is zoals COVIDIk denk dat het morgen en de komende dagen allemaal wel zal meevallen. We zijn al meerdere dagen op rij stevig gezakt, natuurlijk kan het altijd verder maar evengoed kan er nog eens een grote rebound inzitten ook. De slechtste dagen en de beste dagen gaan vaak hand in hand.
Bij dit soort situaties lijkt me de kans veel groter dat het een slow bleed gaat zijn ipv een heftige crash met circuit breakers. Eerder gewoon elke dag een paar %'en eraf, tot we misschien uiteindelijk opeens -50% staan![]()

Ja akkoord dat een slow bleed het ergste is. Nu is het allemaal heel dramatisch, een beetje zoals bij covid. Maar dat was ook snel gedaan. Als we nu de komende jaren negatieve rendementen hebben zal dat de echte mentale/emotionele test zijn. En mogelijks de doodsteek voor een generatie passieve beleggers (en in het verlengde ook de dood van de FIRE beweging).Zo een slow bleed is het meest verschrikkelijke eigenlijk, liever dat als het crasht, het rap gedaan is zoals COVID
Maar ik vrees ervoor dat we de bodem nog niet gezien hebben. Dus ja, kan gerust dat de indexen allemaal 50% crashen, als Trump blijft vasthouden aan zijn tariffs en ze hem niet buiten shotten.
Reminder dat diversifiëren in waardeloze prut, het risico van uw portefeuille niet doet dalen.Bitcoin bewijst zichzelf toch meer en meer als een goede optie om wat te diversifiëren, mijn oog valt er nu toch al maanden op moet ik zeggen.
Welk blazoen?Maar een financial meltdown wilt die ook niet op z'n geweten hebben. Smet op z'n blazoen...
Hij gaat alleszins in de geschiedenisboekskes belanden.Welk blazoen?
Het blazoen van meest incompetente, ranzigste, en domste president ooit?
Geen idee wat daar nog verder aan te smetten valt.
Vannacht al circuit breaker op de beurs van Japan.
Een economische meltdown, de schuld van 1 enkele man. Nooit gezien.
De incompetentie en het gevaar van onze oranje vriend was nochtans overduidelijk voor mensen met een half oor of oog.
Elections have consequences.
Een triple circuit breaker voor de Nasdaq graag.
Ik supporter mee!!
En je hoopt hierop want?
Ik denk Janus niet alleen...Hij zit short Nasdaq…
Zal vermoedelijk de eerste keer zijn dat een president rechtstreeks door zijn acties/policy zo een sell-off heeft getriggerd?Hij gaat alleszins in de geschiedenisboekskes belanden.
Dat hij zijn zwarte zwanenpak maar aantrekt binnenkort, dan.Zal vermoedelijk de eerste keer zijn dat een president rechtstreeks door zijn acties/policy zo een sell-off heeft getriggerd?
Meestal zijn het dingen zoals epidemieën, of héél slecht nummers (werkloosheid, job creation, ...) die zulke zaken triggeren.
'T is verkopen of vers geld aantrekken, en pas wanneer dat laatste niet meer lukt gaan ze echt beginnen verkopen...Dat is al zeker en vast bezig hoor...
En wanneer is terug het moment om aan te kopen?'T is verkopen of vers geld aantrekken, en pas wanneer dat laatste niet meer lukt gaan ze echt beginnen verkopen...

Ze zijn al aan het liquideren. Dat zie je als op zondag Bitcoin crasht, dat is puur uit liquiditeit noodzaak...'T is verkopen of vers geld aantrekken, en pas wanneer dat laatste niet meer lukt gaan ze echt beginnen verkopen...
Met iemand als Trump aan het roer kan je dat niet zeggen hé.En wanneer is terug het moment om aan te kopen?![]()