Au79
Well-known member
Was ts. begin november en eind december ook verdubbeld for no reason.TSLA nog es bijna 10% onderuit. Oof.
Dus nu staat het gewoon weer op het niveau van oktober.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ts. begin november en eind december ook verdubbeld for no reason.TSLA nog es bijna 10% onderuit. Oof.
Crocs terug naar startJij krijgt de Crocs erkenning![]()

Neen, dat is geen situatie en aandeel om te down averagen.VNP zit in de crossfire van het handelsoorlogje. Kwestie van bijkopen voor jou?
Die zit volgens mij al zo diep in de put dat hij niet eenvoudig kan terug krabbelen.Ben eens benieuwd of onze Elon van gedrag zal veranderen als hij merkt dat hij niet in zijn voeten schiet maar zijn benen eigenhandig aan het amputeren is. TSLA mag nog wat harder zakken en dan graag een vriendelijk verzoekje van de banken dat zijn onderpand niet meer volstaat voor zijn X-leningen.
De meeste aandelen zijn toch nog allesbehalve goedkoop?Vooral benieuwd wanneer Buffett zijn oorlogskas begint aan te spreken.
ook verdubbeld for no reason.
@Racing_Genk Wat zijn je huidige acties mbt BILL? Bijkopen?18% op dit moment in Bill.
Datadog begint denk ik ook interessant te worden hier. Al een kleine positie aan het opbouwen. SentinelOne idem.
Ik zat quasi 100% in Belgische GVV's... Vandaag quasi al mijn GVV's buitengezwierd en al een stuk terug naar US tech geroteerd.
Yup, S, Bill, Monday, DDOG en nog wat kleinere posities in AMD, Google en MicrosoftWat heb je aangekocht? De aandelen die je eerder vermeldde?
Elke dag geraken we wat dichter bij "paniek" territorium, als het zo ver al niet is.Nasdaq -4,3%, stevig

You know it's good wanneer de eerste suicide hotline posts beginnen op te duiken.FWIW: Fear & Greed index staat op extrele fear