Kleine Beursfeiten

Bepaalde specifieke reden waarom je OXY verkocht hebt?
Ik zie geen speciale reden meer voor stijging in de komende maanden en wil vooral van mijn posities bij de veel te dure broker Bolero vanaf. Deze verkoop toonde nog maar eens aan hoeveel shocking duurder bolero is tov saxo en lynx

Lachen jullie maar 😉. KE Holdings stond tegen een weerstand, en daar heb ik verkocht. Rond 17,5$ ben ik mogelijk weer koper. Prémarket momenteel 23,41$ of reeds 8,23% onder mijn verkoopprijs.
Update: Aankoopdoel van KE holdings rond 17,5$ blijft van kracht. Gisteren was de (tijdelijke?) daling van BEKE ingezet en bevestigd. Vannacht verdere daling van KE holdings in Hong Kong.
Met de info van Janus gisteren is te vermoeden dat het een tijdelijke daling en dus koopkans zal zijn.
Wil niet zeggen dat het een slecht idee is om al een startpositie te hebben, gezien de langetermijntrend wssl omhoog is.

Laatst bewerkt:
Laatste stuk oxy verkocht, was een mooie rit naar boven, tx again Janus! 👍

Dus terloops best wat cash aan het opbouwen?

Ik heb wat Tubize, Cofinimmo en wat Duitse staatsobligaties bijgekocht. Ook eens gekeken naar Proximus- als die investeringen van de baan zijn zou dat wel eens aantrekkelijk kunnen worden, jammer dat Barry Callebaut niet meer terug is gekeerd naar 1250-1300.

Update: Aankoopdoel van KE holdings rond 17,5$ blijft van kracht. Gisteren was de (tijdelijke?) daling van BEKE ingezet en bevestigd. Vannacht verdere daling van KE holdings in Hong Kong.
Met de info van Janus gisteren is te vermoeden dat het een tijdelijke daling en dus koopkans zal zijn.
Wil niet zeggen dat het een slecht idee is om al een startpositie te hebben, gezien de langetermijntrend wssl omhoog is.
Maar kerel, nu blijf je maar semi-verdoken TA spammen.

Dus terloops best wat cash aan het opbouwen?

Ik heb wat Tubize, Cofinimmo en wat Duitse staatsobligaties bijgekocht. Ook eens gekeken naar Proximus- als die investeringen van de baan zijn zou dat wel eens aantrekkelijk kunnen worden, jammer dat Barry Callebaut niet meer terug is gekeerd naar 1250-1300.
ja idd, al redelijk wat cash ondertussen :wink:

Cofinimmo is mijn grootste positie dus daar doe ik niets bij, eventueel wel Tubize beetje bijkopen om even hoog te zitten, verder nog niet direct zicht op iets interessants... mijn buikgevoel zegt dat er nog wel een correctie aankomt voor het eind van het jaar

Mooie timing, beke -17% pre market :laugh:
Ik wil helpen met timen, maar mag niet van sommige forumgenoten die nogal graag aanvallend zijn 😅. Heb de (tijdelijke) top min of meer hier gemeld, en (wat ik vermoed) waar het naartoe gaat. Ok. We zullen het resultaat afwachten 🤷‍♂️.

Terug
Bovenaan