Wilto
Well-known member
Really? Care to explain... Ik zie enkel rode vlaggen.Dus terloops best wat cash aan het opbouwen?
Ik heb wat Tubize, Cofinimmo en wat Duitse staatsobligaties bijgekocht. Ook eens gekeken naar Proximus- als die investeringen van de baan zijn zou dat wel eens aantrekkelijk kunnen worden, jammer dat Barry Callebaut niet meer terug is gekeerd naar 1250-1300.
Ik zie voornamelijk een staatsbedrijf in een piepkleine thuismarkt, dat exotische investeringen doet (Route Mobile in Indië & Amerikaanse Syniverse). Daarnaast de opdracht heeft van de overheid om in ieder dorpje fiber in de grond te gaan steken.
Dat terwijl er binnenkort keiharde concurrentie op hun thuismarkt komt, genaamd Digi.
Voorlopig zal Digi het netwerk van Px gebruiken, maar de cannibalisatie zal groot zijn.
Digi is enkele jaren actief in Spanje, rarara wat er gebeurde met een van de grootste spelers daar?
EDIT: en ze zijn sinds vorig jaar een van hun grootste klanten kwijt. De Vlaamse overheid.
75000 SIMs naar Orange en alle vaste internetdiensten aan Telenet. Pijnlijk.
Telenet en Orange verdringen Proximus bij Vlaamse overheid
Orange Belgium en Telenet worden de nieuwe leveranciers van telecomdiensten voor de Vlaamse overheid voor de komende vijf tot zeven jaar. Orange mag het mobiele verkeer en het internet voor zijn rekening nemen, Telenet de vaste lijnen. Proximus, dat in 2018 de aanbesteding naar zich toe trok...
Laatst bewerkt: