Dag Bugsy, zie PM voor nadere uitleg.Welke redenen zie jij om in palladium te beleggen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag Bugsy, zie PM voor nadere uitleg.Welke redenen zie jij om in palladium te beleggen?
In de 'ik weet niet wat ik met mijn geld moet doen' fase.In welke fase kopen jullie het liefst aandelen? In de “anxiety” fase zoals bv. LVMH nu zit, of de “anger” fase zoals bv. Palladium, of de “depression” fase zoals bv. BABA en Paypal? In principe is de “anxiety” fase veel populairder, maar of het ook verstandiger is. Die marktpsychologie toch
.
![]()
Psychology of a Market Cycle - Where are we in the cycle? | Financial Horse
After all, the biggest crashes happen not when investors are cautious and fearful like they were in 2019, it's when they're euphoric and expecting stocks to continue going higher.So as we continue investing in 2020 (and beyond), don't forget to stop and ask yourself, where in the chart above do...financialhorse.com
Het geld dat je belegt in low risk/high reward aandelen? Heb al wat tips gegevenIn de 'ik weet niet wat ik met mijn geld moet doen' fase.
.
.
- kon het niet laten ) is gisteren ingestapt in Deceuninck, benieuwd of rocket man terug een hoofdvogel in huis heeft gehaald.Wat was zijn reden om deze te kopen? Een goed gevoel ?Collega (Spotify- kon het niet laten ) is gisteren ingestapt in Deceuninck, benieuwd of rocket man terug een hoofdvogel in huis heeft gehaald.

Wat was zijn reden om deze te kopen? Een goed gevoel ?![]()
BABA premarket +4,93% nl. 94,53$. Iets meer dan een week geleden hier aangehaald en gekocht aan 85,55$, en de uitbraak is nog maar pas gestart…BABA vrij recent gekocht en Paypal wordt close gemonitord. Gratis tips ipv 50€/maand, maar dan wel geen Freeway zero gratis.
ah bon, jij wist dat de Chinese centrale bank plots een stimuleringsprogramma ging opzetten? Graag ook eens toegang tot je glazen bol dan!BABA premarket +4,93% nl. 94,53$. Iets meer dan een week geleden hier aangehaald en gekocht aan 85,55$, en de uitbraak is nog maar pas gestart…
Ik zag aan de technische prijsontwikkeling dat er een recente doorbraak was/is ja. Wat die doorbraak forceert weet ik niet…ah bon, jij wist dat de Chinese centrale bank plots een stimuleringsprogramma ging opzetten? Graag ook eens toegang tot je glazen bol dan!
Dan kan/kon je diezelfde doorbraak dus zien op elk Chinees aandeel, want die zijn met z'n alleen opgeveerd vandaag na dat besluit van de centrale bank... zou me verbazenIk zag aan de technische prijsontwikkeling dat er een recente doorbraak was/is ja. Wat die doorbraak forceert weet ik niet…
Heb het @Noctilucus vrijdag in PM uitgelegd. Hij kan dat al dan niet bevestigen…
Ik zeg toch ook niet dat ik wist dat de Chinese centrale bank plots een stimuleringsprogramma ging opzetten? Heb niet naar andere Chinese aandelen gekeken mbt eventuele doorbraak. Waarom moet ik nu weer verdedigen dat ik die uitbraak gespot heb? Het is gewoonweg een feit…Dan kan/kon je diezelfde doorbraak dus zien op elk Chinees aandeel, want die zijn met z'n alleen opgeveerd vandaag na dat besluit van de centrale bank... zou me verbazen
Je hebt gewoon geluk gehad wil je zeggen?Ik zeg toch ook niet dat ik wist dat de Chinese centrale bank plots een stimuleringsprogramma ging opzetten? Heb niet naar andere Chinese aandelen gekeken mbt eventuele doorbraak. Waarom moet ik nu weer verdedigen dat ik die uitbraak gespot heb? Het is gewoonweg een feit…
Een goede risk/reward entry point. Of je dat “geluk” mag noemen maak je er zelf maar vanJe hebt gewoon geluk gehad wil je zeggen?
.
.Kent iemand hier het bedrijf Bayer goed? Ben hier ook een mogelijke opportuniteit op het spoor.
wat is uw argument voor paypal?Een goede risk/reward entry point. Of je dat “geluk” mag noemen maak je er zelf maar van.
Binnenkort gaan er nog vragen komen over mijn “glazen bol” omtrent palladium en paypal.
Dag Zaj, zie PM.wat is uw argument voor paypal?
ik ken bijna niemand die dat nog gebruikt... iedereen gebruikt gewoon debet visa, bankcontact, of apple pay :/
ik gebruik het enkel nog bij louche transacties voor de kopersbescherming, maar die is ook al niet meer wat het ooit was.