Kleine Beursfeiten

Zoals je ook achter je aankoopbeslissing van destijds staat?
Ik heb geen idee wat het doel van al je rechtstreekse posts naar mij toe zijn ivm BABA, maar ik koop en verkoop aandelen met een redenering ja, darts pijltjes gooien naar het aandelenbord heb ik ook al overwogen maar zolang mijn rendementen beter zijn dan etfs/indexen hou ik het wel bij mijn eigen ideeën.

Ik heb geen idee wat het doel van al je rechtstreekse posts naar mij toe zijn ivm BABA, maar ik koop en verkoop aandelen met een redenering ja, darts pijltjes gooien naar het aandelenbord heb ik ook al overwogen maar zolang mijn rendementen beter zijn dan etfs/indexen hou ik het wel bij mijn eigen ideeën.
Inderdaad, ieder zijn eigen ideeën… Meerdere wegen leiden naar Rome. Ben nu waar ik wilde zijn, respect voor ieders idee! Dat mis ik van jouw kant met “glazen bol” “pijltjes gooien”. Daarom dat spiegelen van sommigen hun uitspraken hen tot inzicht kan brengen. Veel succes nog!
Ps: buy low, sell high.

Just ignore the noise

Inderdaad, ieder zijn eigen ideeën… Meerdere wegen leiden naar Rome. Ben nu waar ik wilde zijn, respect voor ieders idee! Dat mis ik van jouw kant met “glazen bol” “pijltjes gooien”. Daarom dat spiegelen van sommigen hun uitspraken hen tot inzicht kan brengen. Veel succes nog!
Ps: buy low, sell high.
Indien technische analyse effectief zou werken dat zouden er toch al héél lang een paar slimmeriken dit geautomatiseerd hebben en hier stinkend rijk mee geworden zijn?

Het feit dat er geen mensen zijn die rijk zijn geworden met TA doet mij dit idd vergelijken met een darts pijltjes gooien, dat heeft niets met jou als persoon te maken, geen enkel probleem dat jij dit gelooft en daar wil ik gerust respect voor hebben, maar van TA geloof ik niks, gewoon mijn eigen mening. Ik weet niet tot welke inzichten je ons wil brengen, maar als de koersopstoot van BABA je grootste argument is terwijl dit gewoon een lucky shot was door die beslissing van de Chinese overheid...

nu ja, laten we maar stoppen over TA en dat voor dat andere topic houden.

BABA stoomt door op de beurs in Hong Kong. Target +/- 200$. KWEB is uitgebroken. Animo voor Chinese aandelen desondanks nog zeer laag. Allemaal kenmerken van de depression/disbelief fase.
Update: BABA premarket 101,16$ 🚀. Rond +/- 110$ lijkt mij wel een pauze en eventuele kleine pullback mogelijk. Zal daar dan ook vermoedelijk winst nemen.

Laatst bewerkt:
Nog een aandeel dat op uitbreken staat: PTSB. Bullish case is hier bekend.
Update: vrij hoog volume via “Offbook On Exchange”. In het verleden is het meermaals voorgekomen dat de dag erna een grotere beweging in de koers was. Ben bijgevolg benieuwd of er morgen al dan niet een uitbraak boven 1,7€ komt (waar het al een maand rond hangt), of dat de weg omlaag gestart wordt. Mij lijkt de weg omhoog het meest kansrijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan