Als jij het zegt? En jij pech met je verkoop op 26/08? Of was dat (fundamenteel) voorzien?Je hebt gewoon geluk gehad wil je zeggen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij het zegt? En jij pech met je verkoop op 26/08? Of was dat (fundamenteel) voorzien?Je hebt gewoon geluk gehad wil je zeggen?
Ik blijf nog ff op mn cash zitten.Nu BABA reeds gekocht?
Prima. Kan een goed iets zijn indien de algemene beurs verder zou dalen.Ik blijf nog ff op mn cash zitten.
Pech met de timing achteraf gezien maar zou ze nu niet kopen, ook al stonden ze $20 lager dus sta nog steeds achter mijn verkoopbeslissingAls jij het zegt? En jij pech met je verkoop op 26/08? Of was dat (fundamenteel) voorzien?
Zoals je ook achter je aankoopbeslissing van destijds staat?Pech met de timing achteraf gezien maar zou ze nu niet kopen, ook al stonden ze $20 lager dus sta nog steeds achter mijn verkoopbeslissing
Ik heb geen idee wat het doel van al je rechtstreekse posts naar mij toe zijn ivm BABA, maar ik koop en verkoop aandelen met een redenering ja, darts pijltjes gooien naar het aandelenbord heb ik ook al overwogen maar zolang mijn rendementen beter zijn dan etfs/indexen hou ik het wel bij mijn eigen ideeën.Zoals je ook achter je aankoopbeslissing van destijds staat?
Inderdaad, ieder zijn eigen ideeën… Meerdere wegen leiden naar Rome. Ben nu waar ik wilde zijn, respect voor ieders idee! Dat mis ik van jouw kant met “glazen bol” “pijltjes gooien”. Daarom dat spiegelen van sommigen hun uitspraken hen tot inzicht kan brengen. Veel succes nog!Ik heb geen idee wat het doel van al je rechtstreekse posts naar mij toe zijn ivm BABA, maar ik koop en verkoop aandelen met een redenering ja, darts pijltjes gooien naar het aandelenbord heb ik ook al overwogen maar zolang mijn rendementen beter zijn dan etfs/indexen hou ik het wel bij mijn eigen ideeën.
Ik heb geen idee wat het doel van al je rechtstreekse posts naar mij toe zijn ivm BABA, maar ik koop en verkoop aandelen met een redenering ja, darts pijltjes gooien naar het aandelenbord heb ik ook al overwogen maar zolang mijn rendementen beter zijn dan etfs/indexen hou ik het wel bij mijn eigen ideeën.
Kun je ook andersom zien… Hij is met zijn respectloosheid, “glazen bol” begonnen.Just ignore the noise
Indien technische analyse effectief zou werken dat zouden er toch al héél lang een paar slimmeriken dit geautomatiseerd hebben en hier stinkend rijk mee geworden zijn?Inderdaad, ieder zijn eigen ideeën… Meerdere wegen leiden naar Rome. Ben nu waar ik wilde zijn, respect voor ieders idee! Dat mis ik van jouw kant met “glazen bol” “pijltjes gooien”. Daarom dat spiegelen van sommigen hun uitspraken hen tot inzicht kan brengen. Veel succes nog!
Ps: buy low, sell high.
Dat bestaat al.Indien technische analyse effectief zou werken dat zouden er toch al héél lang een paar slimmeriken dit geautomatiseerd hebben en hier stinkend rijk mee geworden zijn?
Moneytron bestaat al even niet meer hoor.Dat bestaat al.
-5 % *Visa -15% gisteren (klacht DoJ), geen slecht moment om puts te schrijven nu de IV omhoog springt.
-15$ (= -5%), je hebt gelijk, ik had de dollar daling verward met de % daling (te snel gekeken). Maar nog altijd een stevige daling voor visa. Natuurlijk wel zien wat er straks bij de opening nog van over blijft.-5 % *
Visa -15% gisteren (klacht DoJ), geen slecht moment om puts te schrijven nu de IV omhoog springt.
Welke puts zou je dan schrijven?
. Rond +/- 110$ lijkt mij wel een pauze en eventuele kleine pullback mogelijk. Zal daar dan ook vermoedelijk winst nemen.