Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XFAB +9,75%. Is wel fel gedaald de laatste tijd, maar een herstel kan bijgevolg ook heel vlug gaan. Ik koop niks bij, enkel bij eventuele volgende grote daling.
Denk niet dat de reclame zoveel doet. Denk dat het mede door het stevige rapport van Micron Technology komt. Deze chipbakker koppelde aan de cijfers een sterke outlook.
Gisteren is er wel wat reclame gemaakt voor x-fab of hebben die niet genoeg bereik voor zo'n stijging te verklaren?
Ik hou ook gewoon bij wat ik al heb.

Hier richting ATH aan het gaanAl een geluk dat ik redelijk wat olie -aandelen heb, anders zou portefeuille zowaar groen kleuren![]()
.hier de ene na de andere ATH, OXY slechts 5% van port momenteelAl een geluk dat ik redelijk wat olie -aandelen heb, anders zou portefeuille zowaar groen kleuren![]()
Palladium?hier de ene na de andere ATH, OXY slechts 5% van port momenteel
nog steeds niet kunnen beslissen wat ik met mijn d'Ieteren centjes ga doen... eventueel Tubize nog wat uitbreiden, die blijven toch wel zwaar achter op UCB, lijkt me redelijk veilige investering?
Allé BABA had ik maar de rest niet, prosus zelfs verkocht in het voorjaar (aan 100% winst maar toch).
ik hou de mijne nog wat vast, kan nog wel naar €25 voor eind van het jaar lijkt me en ik zie vooral niets anders om te kopen27% BFIT positie verkocht aan €23,20 (+11% winst) wegens redelijk dicht bij bovenkant range laatste maanden. Al maandenlang sterkste underperformer in een portefeuille die ATH na ATH haalt dus wil totaal risico PF wat verlagen + cash voor cijferseizoen. EARNINGS PLAYS YOLO. Laagste transactiekosten ook. Niet omwille van fundemantele reden dus. BFIT blijft een buy.
Momenteel +27,8% YTD

BABA op 103,58$ verkocht. Te vroeg, maar hoop het op een later tijdstip terug te kopen aan lagere prijs. Indien niet, geld in andere opportuniteit steken. 21% winst op 14 dagen.BABA vrij recent gekocht en Paypal wordt close gemonitord. Gratis tips ipv 50€/maand, maar dan wel geen Freeway zero gratis.
: https://www.hln.be/geld/chinese-beu...h-dat-over-5-jaar-wellicht-beklagen~aad2f7d5/Heb 95-96$ als volgend koersdoel.Wat is koersdoel voor paypal?
Heb zelf de KBC forward plus (6 maanden aan 4% en 12 maanden aan 3,8%) genomen. Kan natuurlijk allemaal beter. Dus helft komt over 6 maanden vrij, andere helft over een jaar. De beurs zal er wel even over doen vooraleer het een bodem gaat bereiken vermoed ikIemand tips om dit te plaatsen in zeer liquide doch 100% veilige activa, bij wijze van "wachtrekening"?
US treasuries werd hier al eens gezegd, maar dat zijn er zo veel... Zie daar door de bomen het bos niet meer.
Bestaat er ook in USD iets als 0% obligaties?
Ieland goeie tips voor kortlopende AAA bedrijfsbligaties met deftig rendement?
.Zou genoegen nemen met $90-95 om het grootste deel vd positie af te bouwen.
Mooi dat we via een verschillende wijze van beoordeling tot dezelfde conclusie komenHeb 95-96$ als volgend koersdoel.
.
. Even weer voorzichtig zijn met BABA. Vandaag tijdelijke top? 111$ is mijn koersdoel voor BABA.