ok kzal dan maar xfab en umicore kopenBest niet.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok kzal dan maar xfab en umicore kopenBest niet.

Ook nog mee wachtenok kzal dan maar xfab en umicore kopen![]()
.Best wachten tot na de blowoff inok kzal dan maar xfab en umicore kopen![]()
Puur technische reden, maar dat mag ik hier niet uitleggen van moderator. Maar het oogt momenteel wel mooi.
Zie PM.
Hoezo? Ruik je de bulltrap nog niet?Glazen bol kapot?
Hoe vaak ga je uw post nog aanpassenHoezo? Ruik je de bulltrap nog niet?
.@Faun: Enig idee of Perion Network momenteel koopwaardig is? Noteert rond zijn netto cashpositie.

Ben benieuwd wanneer ze goud en zilver tippen. Super performance dit jaarLezen die hier ook al mee, naast HLN?![]()
.Ben benieuwd wanneer ze goud en zilver tippen. Super performance dit jaar.
Geen mijnen. Real stuff of etf trackers zoals oa. PHAG en SGLD.van die obscure Canadese zilver en cobaltmijntjes haha
.Nee, want dat Trends artikel staat vol fouten, zelfs ivm basic cijfers zoals de huidige schulden.Lezen die hier ook al mee, naast HLN?![]()
Eentje in het thema:
"With a Russian invasion right on its doorstep, Europe now finds itself discussing whether weapons should be listed as ESG assets, to grant them more favorable access to financing."
"Wapenhandelaren zijn ethisch slecht!!"
Ah fuck, blijkt dat we wapens eigenlijk nodig hebben om ons te verdedigen, dat is toch wel een kut realiteit.
En ah fuck, dat betekent dat wapenhandelaren eigenlijk nodig zijn en we de bedrijven zelf niet moeten demoniseren?
En dat aandelen daarvan dus eigenlijk niets met ethiek te maken hebben, maar wel het gebruik van de producten ervan en dat dát eigenlijk politiek moet geregeld worden?
Verrassend!
Men zou bijna kunnen stellen dat dit exact mijn argument is dat ik hier al jaren voer over die "ethische beleggen" ESG bullshit.
Gewoon all-in gaan op oxy.Nee, want dat Trends artikel staat vol fouten, zelfs ivm basic cijfers zoals de huidige schulden.
De auteur heeft gewoon de q2 cijfers uit yahoo finance gebruikt (of gewoon wat info uit oudere artikels van anderen vertaald), zonder te weten dat begin augustus de overname van Crownrock geclosed werd.
Dus: hij heeft het kwartaal- en jaarverslag zelfs niet geopend, of geen enkele van de laatste 3 transcripts gelezen.
Om maar aan te tonen hoe gek je bent als je info uit artikels haalt zonder zelf de source te bekijken of er iets van te kennen.
Mogelijk dat ik één dezer dagen een positie ga innemen in palladium via PHPD (€) of IPDM ($).

. Die marktpsychologie toch
.
In de "ik heb geld"-faseIn welke fase kopen jullie het liefst aandelen? In de “anxiety” fase zoals bv. LVMH nu zit, of de “anger” fase zoals bv. Palladium, of de “depression” fase zoals bv. BABA en Paypal? In principe is de “anxiety” fase veel populairder, maar of het ook verstandiger is. Die marktpsychologie toch
.
![]()
Psychology of a Market Cycle - Where are we in the cycle? | Financial Horse
After all, the biggest crashes happen not when investors are cautious and fearful like they were in 2019, it's when they're euphoric and expecting stocks to continue going higher.So as we continue investing in 2020 (and beyond), don't forget to stop and ask yourself, where in the chart above do...financialhorse.com
Welke redenen zie jij om in palladium te beleggen?Mogelijk dat ik één dezer dagen een positie ga innemen in palladium via PHPD (€) of IPDM ($).