Daarom onderstaande vraag:VIX bijna aan het niveau van bij corona. Is de huidige reactie dan niet wat overdreven?
Zou SVXY interessant worden indien volatiliteit verdere extremen aanneemt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom onderstaande vraag:VIX bijna aan het niveau van bij corona. Is de huidige reactie dan niet wat overdreven?
Zou SVXY interessant worden indien volatiliteit verdere extremen aanneemt?
Ingestapt?Is er iemand die aan dit artikel kan?
![]()
Flow Traders zal het vertrouwen van beleggers moeten terugwinnen
De kwartaalcijfers van Flow Traders waren beneden verwachting, maar dat was niet de reden voor de enorme afstraffing op de beurs.fd.nl
Ik had vroeger aandelen in Flow Traders en na hun pandoering denk ik eraan om opnieuw in te stappen.
Proficiat, goede call.Trump markt was een shit show met zijn tweets die +5% en -5% de volgende dag veroorzaakten.
Long FLOW.![]()

Na de 50-61,8% retracement…Echt niemand, buiten @JanusDR die aan shorts denkt? Het is nu toevallig hoogzomer - kan een voorteken zijn?
En met 50k day swingsHeb maar een maandloon in ETF dus ik maak me niet zo druk over de dalingen. Ik koop waarschijnlijk volgende dagen een beetje bij.
Mocht ik met +50k zoals sommigen hier op de beurs zitten zou ik niet meer slapen
Vind het wel lastig om exact mijn winst/verlies te bepalen. Verschillende aankoopmomenten maakt het wat lastig om een cijfer op te plakken.

Ingestapt?
Proficiat, goede call.

m'n reactie danEn met 50k day swings![]()
Waarom binnenkort cashen? Het aandeel staat lager dan 6 maanden geleden terwijl ze nu bakken geld beginnen verdienen. Ik denk niet dat de volatiliteit nu van de ene op de andere dag weer ineenzakt.Ja, maar met een heel laag bedrag, met de bedoeling om meer FLOW te kopen bij lagere koersen, maar dat plan is nu van de baan
Meer nog, ga binnenkort cashen.
Alles is relatief hé -> Ik denk dat nog steeds de grote meerderheid over iets langere termijn een enorme outperformance heeft via zijn aandelen tov spaarboekje etc, dus die kortetermijn dalingen moet je gewoon wat relativeren.Heb maar een maandloon in ETF dus ik maak me niet zo druk over de dalingen. Ik koop waarschijnlijk volgende dagen een beetje bij.
Mocht ik met +50k zoals sommigen hier op de beurs zitten zou ik niet meer slapen
Vind het wel lastig om exact mijn winst/verlies te bepalen. Verschillende aankoopmomenten maakt het wat lastig om een cijfer op te plakken.
m'n reactie dan
![]()
(Niet doen he jongens: zelfmoordlijn 1813)
) zwaar onderuit maar zal wel snel herstellen, de whales zijn al aan het inkopen.Missen en kwijt zijn is wel nog een verschil.Alles is relatief hé -> Ik denk dat nog steeds de grote meerderheid over iets langere termijn een enorme outperformance heeft via zijn aandelen tov spaarboekje etc, dus die kortetermijn dalingen moet je gewoon wat relativeren.
Is niet leuk maar wakker liggen betekent dat je niet met geld bezig bent dat je kan missen
als het is dat je een deeltje van de winst kwijt bent, ça va dan toch?Missen en kwijt zijn is wel nog een verschil.
Aangezien ik nog niet lang bezig ben staat hele port nu op -7K.
Ga ik vanavond slecht slapen, nee tuurlijk niet.
Blijven geloven en op lange termijn kijken is het belangrijkste, zolang er niets naar nul gaat is het goed he.
Maar dat bedrag kwijt zijn is natuurlijk wel erg.

Voor een etf zal dat geen kwaad kunnen maar voor individuele aandelen blijft het toch riskant....Missen en kwijt zijn is wel nog een verschil.
Aangezien ik nog niet lang bezig ben staat hele port nu op -7K.
Ga ik vanavond slecht slapen, nee tuurlijk niet.
Blijven geloven en op lange termijn kijken is het belangrijkste, zolang er niets naar nul gaat is het goed he.
Maar dat bedrag kwijt zijn is natuurlijk wel erg.