bakskemestro
Banned
Cash is king, horten zou ik ook niet direct doen nu praktisch vast staat dat FED zal reageren deze week.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een andere wijze raad: “Be fearful when others are greedy”.De wijze raad zegt dat je moet blijven zitten wanneer er geschoren wordt.
Als hij ervan uitgaat dat er een recessie komt dan is het wel logisch. Oxy heeft nog serieus wat schulden en als de olieprijs gaat corrigeren gaan die de dieperik in....Op langere termijn zal dit OK zijn maar dan kan je beter winst pakken en terug instappen (uiteraard als er effectief een recessie komt, time will tell....)BRK beursportfolio =/= totale portfolio
Verder heel verbaasd van JanusDR zijn plotse ommezwaai. Tegen al z’n principes in volle paniek en de markt proberen timen op basis van een verkoop door de ouwe.
Tenzij Buffet zijn cash pile gebruikt om OXY te blijven kopen...Als hij ervan uitgaat dat er een recessie komt dan is het wel logisch. Oxy heeft nog serieus wat schulden en als de olieprijs gaat corrigeren gaan die de dieperik in....Op langere termijn zal dit OK zijn maar dan kan je beter winst pakken en terug instappen (uiteraard als er effectief een recessie komt, time will tell....)
Ja natuuurlijk, ik had het over het genoteerde deel waar we zicht op hebben.BRK beursportfolio =/= totale portfolio
Ik betwijfel dat de FED veel gaat doen, S&P staat nog op +10%...Cash is king, horten zou ik ook niet direct doen nu praktisch vast staat dat FED zal reageren deze week.
nu praktisch vast staat dat FED zal reageren deze week.
Hij heeft geen interesse in overname....Tenzij Buffet zijn cash pile gebruikt om OXY te blijven kopen...
FED kijkt niet naar S&P -> Fed kijkt naar inflatie en werkloosheid dus rate cut incoming as planned.Ik betwijfel dat de FED veel gaat doen, S&P staat nog op +10%...
Hij heeft nog ruimte voor hij aan nu 50% zit.Hij heeft geen interesse in overname....
Ik ga mij nu niet uitspreken over AWS zelf maar voor een deel is dat vendor lock-in, het is niet dat je als bedrijf zomaar weg kan bij AWS/Azure/... als je software daar draait.En waarom zouden de klanten dit blijven pikken? Er zijn genoeg alternatieven. Elke euro die je spendeert, steekt amazon 30 cent in de zak.
Er zijn genoeg sectoren die aws gebruiken waar er prijs druk komt. Overheid moet besparen, medische sector moer besparen, rente stijgt voor startups financing, ... Die gaan niet blijven de zakken vullen van AWS.

Alerts, geen orders.Iemand die aankoop orders instelt?