GodWillsIt
Active member
Denk dat het met een anticlimax gaat eindigen. Ik zit al uren gespannen op mijn stoel te wachten Janus komop.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een kinderachtig gedoe, komaan.Denk dat het met een anticlimax gaat eindigen. Ik zit al uren gespannen op mijn stoel te wachten Janus komop.
Vind ik ook, een spreekwoordelijke stok in het hoenderhok - in het verkeer is zo een gek die overal gaat tussen laveren ook positief - zowel voor doorstroming als voor de concentratie. Op professioneel vlak leer ik het meeste bij uit grote en/of onverwachte problemen, ook wanneer iemand een idee naar voor schuift dat werkelijk kant nog wal raakt zal het meteen effect hebben op je eigen manier van benadering.Een heel ander perspectief op dingen is enorm waardevol voor beleggen.
Ik zou toch niet zo snel om Janus hier weg te jagen of te zitten treiteren.
Klopt. Helemaal loco. Vraag me nu af of dit verhaal zich gaat blijven herhalen. Stijgen, zwaar crashen, rebound, crashen, rebound, ... lijkt me logischerwijs van niet.Ik las in De Tijd dat een analist haar prognose voor GME had opgetrokken van 15$ (?) naar 175$...
Je zou denken dat haar vorige koersdoel (die 15$ dus) van een jaar geleden moet zijn geweest, maar nee hoor, was van vorige maand.
De meest overschatte job in de financiële wereld als je het mij vraagt. Meestal zie je gewoon dat die mensen hun koersdoel naar boven optrekken als een aandeel stijgt en omgekeerd als de koers daalt. In plaats van te voorspellen, lopen ze gewoon de koers achterna.
yes me, wel maar een beperkt deel in mijn portefeuille (4%).Nog iemand in MITRA?![]()

Akkoord, maar dan moet je je mening wel onderbouwen en niet gewoon zeggen ja de cijfers kloppen niet.Een heel ander perspectief op dingen is enorm waardevol voor beleggen.
Ik zou toch niet zo snel om Janus hier weg te jagen of te zitten treiteren.
Ik had ook gekozen voor aandelen, maar ik heb nog niets uitbetaald gekregen?Dividend van shell werd uitbetaald. Had gekozen om het in aandelen uitbetaald te krijgen. Achteraf gezien was cash eigenlijk beter geweestad: