Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Calm down Sherlock Holmes!Huh?
--
Wat dit met de beurs te maken heeft, is me verder een raadsel.

Klopt, in dat geval betalen ze de rest in cash uit.is het mogelijk dat dividend uitbetaald is in geld ipv aandelen omdat het te weinig is om een aandeel uit te keren?
Heb 98 aandelen in shell, ik heb (dacht ik) gekozen voor aandelen als dividend, maar zie dat er 7 eurois gestort, terwijl 1 aandeel = 16 euro is
Période de Souscription: du 01/04/2021 14:00 au 02/04/2021 14:00.Iemand die Look&Fin gezien vd Belgische overheid? 9% bruto per jaar op 25j, globaal rendement 225%. Is toch too good to be true?

Klopt, behalve ATOS.amai, beurs gaat zot hard vandaag, ongeveer alles stevig omhoog![]()

De VS gaat 6,5% groei kennen in de 2de jaarhelft.amai, beurs gaat zot hard vandaag, ongeveer alles stevig omhoog![]()

32% winst hier in q19% return in Q1. 19.900 winst![]()
![]()

Maar matig hoor, 200k+ winst hier.9% return in Q1. 19.900 winst![]()
![]()
't gaat over je volledige portefeuille hé -> zit jij dan 100% in crypto misschien?Telt crypto ook?
De legende zegt dat die op -30% staatIets zegt me dat we Janus vandaag niet gaan zien![]()
je kan altijd wel je eigen opbrengst vergelijken met een MCSI world tracker of een S&P500 tracker -> als je jaar na jaar slechter doet, dan misschien beter je geld in zo'n tracker steken?Jeez. Wat doe ik allemaal mis als ik dat hier lees.