Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, ken zo ook iemand die van -220k naar 1M is gegaan op paar maand tijd (door GME).akkoord, maar dan welk de % van je gehele pf. een klein stukje in iets risky steken en de rest laten schimmelen...
Ik ben er ook jaloers op, maar het is een feestje dat zal blijven duren tot het gigantisch crasht volgens mij.die mooie winsten op crypto maken mij wel jaloers maar anderzijds snap ik daar echt de ballen van, dus ik denk dat ik er beter wegblijf. Ik heb redelijk "veilige" beleggingen en bijgevolg geen monsterwinsten. Maar er staat vrij veel geld op die rekening dus ik wil ook niet té zot gaan doen, doch een deftig rendement hebben.

Ik heb intussen spijt dat ik niet meer spaargeld heb belegd na de dip in maart 2020. Je kon bijna niets verkeerd kopen.
Bij de volgende crash ga ik toch wat meer risico nemen. Miskoop van het voorbije jaar blijkt XSPA te zijn (-43%).
Het kortetermijnplan is nu om mijn crypto wat te verhogen. (van 2500 euro -> 5000 euro) BTC, ETH of ADA.
Ik heb voor mezelf de regel rond de 100k per broker te blijven, stel dat deze ooit failliet gaat zit je geld daar een tijdje vast.Spreid je grote bedragen best over meerdere brokers of maakt dat totaal niet uit?
Je kan bij rendementsontwikkeling zelf de data aangeven tussen welke je je resultaten wilt weten. Op je grafiek kan je dan begin en eind aflezen en het behaalde rendementHoe weten jullie dat dat specifiek over Q1 gaat? Houden jullie dat zelf bij in excel of zo?
Ik kijk enkel naar m'n percentage in het overzicht in Binckbank, maar dat is vanaf datum aankoop natuurlijk, dat is niet specifiek "Q1" dus.

Neen, misschien een klein dipje, maar zij zullen gwn de big tech trend blijven volgen. Geregeld duiken er zo'n datalekken op, maar in the end blijft het businessmodel intact hoor (=onze data vermarkten).Denken jullie dat facebook serieus slaag gaat krijgen na het grote datalek? Het lek vond wel in 2019 plaats maar op zo'n nieuws moet toch een sterke reactie komen.
Geen fan van Facebook, grotendeels door net dit soort privacy en dataproblemen, maar stond sowieso op mijn radar dus misschien wel inkopen als het dipje effectief volgt.
Hoe weten jullie dat dat specifiek over Q1 gaat? Houden jullie dat zelf bij in excel of zo?
Ik kijk enkel naar m'n percentage in het overzicht in Binckbank, maar dat is vanaf datum aankoop natuurlijk, dat is niet specifiek "Q1" dus.
Bedankt. 11,92% blijkbaar.Je kan bij rendementsontwikkeling zelf de data aangeven tussen welke je je resultaten wilt weten. Op je grafiek kan je dan begin en eind aflezen en het behaalde rendement![]()
Tis nog altijd niet heel duur hoorAmai, just nix dipje Facebook, integendeel.