Hoe zit dat hier met al die kerstcadeautjes?
Mijn Microsoft weeral op ATH

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Al die keren dat ze bijgekocht hebben aan prijzen van 50+ ook niet mee tellen he.Daling in 2020 niet meegeteld?

Ik zie juist (zeer) lage volumes vandaagStevig volume voor oxy: Buffett terug aan het kopen![]()

Alle man, richting het dubbele.Stond toen niet extreem veel hoger dan nu.

Tussen 84$ en 94$ december 2022. Nu 69$…Alle man, richting het dubbele.
Uw geld halveren, dat is om van de blijten.
Objectief gezien zou iedereen dat in port moeten hebben … maar zelf tegen gezondigd maat via etf /fonds wel wat stukjes, maar zoiezo te weinig.Mijn Microsoft weeral op ATH![]()
Aan 2% FCF. Ik zou niet weten waarom iedereen dat in portefeuille zou moeten hebben.Objectief gezien zou iedereen dat in port moeten hebben …
Het staat aan... 50+Al die keren dat ze bijgekocht hebben aan prijzen van 50+ ook niet mee tellen he.![]()

Nu nogHet staat aan... 50+![]()
.
.Aan 2% FCF. Ik zou niet weten waarom iedereen dat in portefeuille zou moeten hebben.
Zoals altijd, price makes the story.
Oud genoeg om mij te herinneren dat Microsoft in 2012 op alle forums een wegdeemsterend has-been bedrijf was, dat alleen nog in portefeuilles van boomers zat, nadat de koers meer dan 10 jaar op rij gedaald was, en de toekomst er slecht uitzag want Windows=passé en iedereen zal op tablets werken.
Het stond toen wel aan een P/E van 10, en je was binnen had je toen gekocht.
Vandaag lijkt het precies unaniem dat Microsoft de onvermijdelijke moneymaker is voor beleggers.
"You pay a very high price for a cheery consensus" zei een oude man ooit.
Het staat aan... 50+![]()
Apple lijkt me nu toch wel over zijn top?En wat heb jij dan zitten kopen?
Bompa Berkshire ?
Neen, hij bedoelde wel degelijk 50+.Lulplayer bedoelde 60+ vermoed ik.

Misschien opnieuw aankoopadvies voor OXY doen, dan staat het laatste aankoopadvies niet meer op -5% maar op 0%.Neen, hij bedoelde wel degelijk 50+.
Ik beschouw het als een serieus compliment dat een tip die voorlopig op -5% staat sinds laatste aankoopadvies (en +135% sinds initieel aankoopadvies), blijkbaar al zorgt voor groot leedvermaak en hilariteit![]()
Helaas zijn we januari. Als je dezelfde arbitraire range neemt mag je die piek van 120 ook meepakken dus. Dat is effectief richting halvering he…Tussen 84$ en 94$ december 2022. Nu 69$…
Helaas viel kerstmis in 2022 ook in december…Helaas zijn we januari. Als je dezelfde arbitraire range neemt mag je die piek van 120 ook meepakken dus. Dat is effectief richting halvering he…
Ik herinner me levendig de regelmatige euforische uitingen hier op het forum in 2021 "BABA gaat weer lekker!".Helaas zijn we januari. Als je dezelfde arbitraire range neemt mag je die piek van 120 ook meepakken dus. Dat is effectief richting halvering he…
Apple lijkt me nu toch wel over zijn top?