Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het consumentenoptimisme van stijgend vastgoed in China uitdooft (oplopende miserie in de markt, Xi stelde deze week nog een property tax voor), zou ik ook opletten van LVMH of andere luxury retailers die een groot deel van hun winst in China halen.
Want die zijn kwetsbaarst voor dalende discretionaire consumentenuitgaven.
Als het consumentenoptimisme van stijgend vastgoed in China uitdooft (oplopende miserie in de markt, Xi stelde deze week nog een property tax voor), zou ik ook opletten van LVMH of andere luxury retailers die een groot deel van hun omzet in China halen.
Want die zijn kwetsbaarst voor dalende discretionaire consumentenuitgaven.
Combineer beide bovenstaande, en wees voorzichtig indien de koers toch nog ver zou doorzakken… Meer kan en ga ik hierover niet meer schrijven…LVMH is momenteel een gokje waard (niet te ver) boven 635€ (635€ is momenteel de dominante moving average, nl. de EMA 200 op weekbasis; deze is stijgend dus naarmate de weken vorderen schuift dit ook mee). Vermoedelijk zal het deze waarde nog aantikken. Is er echter een weekly close duidelijk onder 635€, is een sell te adviseren, aangezien dan de uptrend van 2009 in gevaar komt, en de koers mogelijk richting EMA 200 op maand basis (momenteel 335€) gaat. Dus: nu tot boven 635€ weekly close -> buy; weekly close duidelijk onder 635€ bv. 620€ -> sell.
Graag, maar indien je in de toekomst toch nog die drang zou voelen, is hier een nieuw plaatsje: https://www.beyondgaming.be/threads/de-beurs-technische-analyse.28901/Meer kan en ga ik hierover niet meer schrijven…
Normaal gezien krijg je van zodra het bod formeel van start gaat, de vraag van je broker of je je aandelen wil inbrengen. Na afloop van de periode van het bod en als de minimumdoelstellingen gehaald zijn, word je enkele weken later uitbetaald. De overnemer neemt alle kosten op zich, dus als je kan wachten hou je (bij een succesvol bod) meer over.Domme vraag:
INTO heeft in oktober een overnamebod gekregen aan 21 EUR/aandeel. Als ik het goed heb is de hele procedure nog bezig, wordt dit daarna van de beurs gehaald en krijgt de aandeelhouder de waarde aan 21 EUR/aandeel, of moet dat manueel verkocht worden?
Men zegt dan ook niet dat de markt rationeel is.Boss stelt in de loop van 2023 2x de Omzet- en winstverwachting naar boven bij.
Vandaag volgen de (voorlopige) cijfers voor 2023: puntlanding in het midden van hun guidance.
Recordcijfers tevens.
logische reactie : minus 10%
![]()
Laat het nog maar een tijd zakken.Weer een stabiele dag voor mijn PF. Wordt weer tijd dat de weg naar boven wordt ingezet ipv break even.
Dan liefst tot na 04/09 wanneer mij staatsbon geld vrij komtLaat het nog maar een tijd zakken.
.Of SAVE opties, dan heb je een mooie bonus met kerst.
SAVE calls gekocht
Hoe zit dat hier met al die kerstcadeautjes?Doe jezelf al een kerstgeschenkje cadeau: koop BABA![]()
SAVE, BABA, OXY,… OXY is al 2 jaar een kerstcadeau.Hoe zit dat hier met al die kerstcadeautjes?
0.8% onder ATHHoe zit dat hier met al die kerstcadeautjes?

Gezien de spread tussen het aandeel en de overnameprijs, schatte de markt het ex-ante wel in dat het realistisch was dat de deal geblokkeerd zou worden hé...maar had dit totaal niet zien aankomen... Ontbreekt elke vorm van logica.
Gelukkig heb je het al 3 jaar in portefeuille zoals enkelen op dit forum, en ben je ondertussen 85% of 130% (oxy warrants) rijkerOXY is al 2 jaar een kerstcadeau.

Stond toen niet extreem veel hoger dan nuAls je BABA een jaar geleden onder de kerstboom hebt gelegd voor iemand hoop ik dat het een vijand was.
.Daling in 2020 niet meegeteld?Gelukkig heb je het al 3 jaar in portefeuille zoals enkelen op dit forum, en ben je ondertussen 85% of 130% (oxy warrants) rijker![]()