Ik zie de opportuniteit niet.Of Pfizer op 22/05/2023 aan 38$. Is allemaal relatief
.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie de opportuniteit niet.Of Pfizer op 22/05/2023 aan 38$. Is allemaal relatief
.
Ik ook nietIk zie de opportuniteit niet.
. Heb aan 28$ kleine positie, volgende aankoop indien aan 22$ indien zich dit voordoet, en in uiterste geval aan 15$.Mag ik vragen waarom? Wat is uw visie omtrent dat bedrijf?Ik ook niet. Heb aan 28$ kleine positie, volgende aankoop indien aan 22$ indien zich dit voordoet, en in uiterste geval aan 15$.
Heeft iemand hier pfizer aangeraden aan 38 USD ?
Heeft daarna wel verkocht.Pfizer +4% op een dag!
10% positie genomen zonet, na de resultaten van hun fase 2 van weightloss pil.
Staat in tegenstelling tot LLY en NVO aan een forward P/E van 11, dus sowieso niet duur zelfs zonder hun weightloss.
Dus downside bescherming.
Maar gratis optie: als de fase 3 lukt... (of dat nu 30% of 60% kans is): een pilletje dat meer helpt vermageren dan Ozempic, van een bedrijf dat nogal weet hoe je productie moet schalen... boom.
Herstelt zich wel vroeg of laatMag ik vragen waarom? Wat is uw visie omtrent dat bedrijf?
. Kleine positie. Heb tijd. Eveneens mooi dividend.Net zoals de beursexit van exmar. Hoewel de kleine belegger het daar aan zichzelf te danken heeft natuurlijk.Het euronav verhaal is toch uitgedraaid zoals ik verwacht had. Saverys hun zak goed gevuld en de kleine aandeelhouder stond erbij en keek ernaar. Content dat ik zomer vorig jaar er uit was aan 15.50.
Lijkt me een weinig vreugdevolle strategie voor wie nog in euronav zit.
Ik heb hier 4 aandelen aangeraden op 3 jaar tijd.Heeft daarna wel verkocht.
hoezo?Raiffeisen terug +10%![]()
FoutjeRaiffeisen terug +10%![]()
Een koersreactie van pakweg -15% lijkt mij dan ook overdreven reactie.
Tencent is maar 75% van de revenues van Prosus. Toch gaat Prosus nog zwaarder onderuit (-17%) dan Tencent zelf (-12%).

Ah ja hé, turbo’s ondertussen bijna +100%1 beursdag later en prosus staat zowaar >10pct hoger dan laagste punt vorige beursdag.
Hopelijk hebben sommigen hier kunnen meeprofiteren![]()

klein beetje adv een turbo - helaas kon ik niet meteen kopen - vragenlijst was verlopen en pas 2 uur later kunnen invullen.1 beursdag later en prosus staat zowaar >10pct hoger dan laagste punt vorige beursdag.
Hopelijk hebben sommigen hier kunnen meeprofiteren![]()