Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De redenering van astrologen, sorry ik bedoel technisch analisten, is dat als het omhoog gaat, het omhoog moet blijven gaan, tot het opeens stopt, en dan kan het verder omhoog gaan, of dalen, en als het daalt, daalt het verder, of niet, en dan kan het terug stijgen, of niet. 60$ is een punt waarop het kan stijgen of dalen, aangezien het al aan het stijgen was, gaat het verder stijgen, of niet, maar waarschijnlijk wel, of misschien niet. En als het stijgt, stijgt het verder, tot het opeens terug gaat dalen, en dan kan het weer stijgen, of verder dalen, tot er een nieuw punt is bereikt, waarop het terug verder gaat dalen, of terug gaat stijgen, afhankelijk van of de prijs is gestegen, of gedaald. 50% van de tijd werkt het 100% van de tijd: koop nu mijn cursus trading tips die u misschien mogelijks, maar ik alvast zeker, rijk zal maken!!Euh, wat is er dan structureel veranderd als het 60 dollar aantikt? Dan kan je mijn in inziens beter nu kopen ipv te wachten.
Ik gebruik daar gewoon Socrates van Martin Armstrong voorDe redenering van astrologen, sorry ik bedoel technisch analisten, is dat als het omhoog gaat, het omhoog moet blijven gaan, tot het opeens stopt, en dan kan het verder omhoog gaan, of dalen, en als het daalt, daalt het verder, of niet, en dan kan het terug stijgen, of niet. 60$ is een punt waarop het kan stijgen of dalen, aangezien het al aan het stijgen was, gaat het verder stijgen, of niet, maar waarschijnlijk wel, of misschien niet. En als het stijgt, stijgt het verder, tot het opeens terug gaat dalen, en dan kan het weer stijgen, of verder dalen, tot er een nieuw punt is bereikt, waarop het terug verder gaat dalen, of terug gaat stijgen, afhankelijk van of de prijs is gestegen, of gedaald. 50% van de tijd werkt het 100% van de tijd: koop nu mijn cursus trading tips die u misschien mogelijks, maar ik alvast zeker, rijk zal maken!!
.Ik geloof nu ook niet dat OXY opeens zwaar zal gaan stijgen de komende dagen, daarvoor is de olieprijs te laag en zijn er nog te weinig details bekend van de deal.
Edit: ik vraag me nu wel af of de uitzondering die Berkshire gevraagd en gekregen heeft bij de beurswaakhond te maken heeft met deze deal. Of schud hij binnenkort toch nog eens iets uit zijn mouw.
Berkshire Hathaway Nearly Halves HP Stake to 5.2%En nu het mindere nieuws:
![]()
Warren Buffett selling $28.7 billion in stock rings alarm bell over economy
Buffett's Berkshire Hathaway has sold $28.7 billion in stocks during the first three quarters of 2023. Why?www.newsweek.com

NFLX waarde is ondertussen meer dan verdubbelt (+104,64%).(1 mei 2022)
Net een kleine positie genomen in NFLX. Ik zie die nog wel terugkomen van hun slecht resultaat dit kwartaal.

Rechtstreeks kopen zal sowieso niet lukken als Europeaan. Ik zie bij Lynx ook geen opties staan, dus ik vrees er een beetje voor.
Bij mijn beide brokers niet te vinden. Zonde, is het dichtste (legale) bij insider trading dat je kan doen. Goudmijn tot het verboden wordt.Ik dacht dat dat een grap was want op saxo vond ik NANC niet.![]()
Goudmijn? Of eerder een afgezwakte versie van de Nasdaq so far...?Bij mijn beide brokers niet te vinden. Zonde, is het dichtste (legale) bij insider trading dat je kan doen. Goudmijn tot het verboden wordt.
The dow’s next major test is the 40000 level (Martin Armstrong). De rally gaat nog 10% verderInflatiecijfer vandaag.
De markt verwacht 3.1%.
Zowel de inflatie in China, Duitsland als de producenten en olie prijzen in de VS waren harder gezakt dan verwacht.
Dus wie weet een vroeg kerstcadeau en zakt de inflatie onder de 3% en gaat de rally verder.![]()
.Ik gebruik daar gewoon Socrates van Martin Armstrong voor.

De interessantste trackers worden bepaalde individuele natuurlijk. Zoals de Pelosi tracker die inmiddels +50% is gegaan YTD. Als je daar op kon inspringen zonder zelf constant te moeten kijken in een soort ETF... (en inderdaad tijdig ook nog...)Goudmijn? Of eerder een afgezwakte versie van de Nasdaq so far...?
![]()
Inderdaad. Jammer dat je model zo weinig waardering krijgtSinds ik in Oxy geinvesteerd heb aan de hand van de bodem van mijn model doet dat aandeel niets anders dan stijgen.![]()
. Je zat met je model maar paar cent van de bodem van dit kwartaal verwijderd.Inderdaad. Jammer dat je model zo weinig waardering krijgt. Je zat met je model maar paar cent van de bodem van dit kwartaal verwijderd.

Weet niet of het klopt en geen zin om het in detail te bekijken, maar de eerste Pelosi tracker vs. Benchmark vergelijking die ik vind: https://www.getquantbase.com/fund/details/Nancy Pelosi TrackerZoals de Pelosi tracker die inmiddels +50% is gegaan YTD
Aan 56 dan?Sinds ik in Oxy geinvesteerd heb aan de hand van de bodem van mijn model doet dat aandeel niets anders dan stijgen.![]()