contextbinder
Well-known member
Nieuwe ATH met dikke merci aan Solvay (oud en nieuw)![]()
Echt wel een schot in de roos die tandem, op dat ogenblik, op die tijdspanne
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe ATH met dikke merci aan Solvay (oud en nieuw)![]()
Ik zit al veel jaren in tech/SaaS he pipo, jij doet alsof ik alles in 2021 heb gekocht.

niet te snappen dat zoveel analisten nu pas wakker worden en dan afkomen met koersdoelverhogingen voor zowel oud als nieuw Solvay??Echt wel een schot in de roos die tandem, op dat ogenblik, op die tijdspanne
Sentinel 1: beursgenoteerd sinds 2021Ik zit al veel jaren in tech/SaaS he pipo, jij doet alsof ik alles in 2021 heb gekocht.
Volgende hype: goud en zilverSentinel 1: beursgenoteerd sinds 2021
Monday: beursgenoteerd sinds 2021
DLO: beursgenoteerd sinds 2021
Je hebt gewoon een tijdje geluk gehad: mee met de hype gedaan op een moment dat er teveel geld was omwille van de nulrente.
De crazy tech hype. Vraag is wat de volgende hype gaat zijn....AI? Maybe....maybe not....
Crwd sinds IPO 4 jaar geleden : 290%Sentinel 1: beursgenoteerd sinds 2021
Monday: beursgenoteerd sinds 2021
DLO: beursgenoteerd sinds 2021
Je hebt gewoon een tijdje geluk gehad: mee met de hype gedaan op een moment dat er teveel geld was omwille van de nulrente.
De crazy tech hype. Vraag is wat de volgende hype gaat zijn....AI? Maybe....maybe not....
Ik zit al ook al meer dan een jaar te zeggen dat de supply/demand cijfers van olie helemaal het sentiment van te hoge demand/te lage supply ondersteunen.Sindsdien Janus ook niet meer gehoord natuurlijk. Vorig jaar veel lawaai komen maken hier over mijn aandelen, inmiddels zijn die bijna allemaal >100% gestegen.![]()
Dan moet ge zeer slechte aandelen hebben.Ik zie het al: mijn staatsbonnen gaan outperformen.
Dan moet ge zeer slechte aandelen hebben
Heb wat OXY gekocht aan 59,8$. Zit nu op de stijgende trendlijn vanaf 2020. Ofwel lijkt het mij der helemaal door te zakken, ofwel zitten we bijna op het punt dat er iets “extreem positief” gebeurt.

Denk dat dat complementair is.Kunnen we niet teruggaan naar kwalitatieve analyses?
AI is deel van tech he. Dat zijn geen diepvriesgroentenDe crazy tech hype. Vraag is wat de volgende hype gaat zijn....AI? Maybe....maybe not....
Heb ook nog veel cash. Zet dat via een vooraf bepaalde formule in bij daling van IWDA onder de GAK. Doe dan DCA en value averaging gecombineerd.Dan moet ge zeer slechte aandelen hebben.
Nog altijd + 45 voor oxy, +80 voor bldr, +30 voor apa, -50 voor sentinel, + 15 voor BRKB, +6 voor raiff....Ik zit al ook al meer dan een jaar te zeggen dat de supply/demand cijfers van olie helemaal het sentiment van te hoge demand/te lage supply ondersteunen.
Maar omgekeerd.
Noemt die mij daarom contraindicator.
Hoe ziet je pf er nu uit?
Uw argumentatie klopt niet. Die supply side is niet relevant. Olie is politiek: VS (shale) tegen OPEC.Ik zit al ook al meer dan een jaar te zeggen dat de supply/demand cijfers van olie helemaal het sentiment van te hoge demand/te lage supply ondersteunen.
Maar omgekeerd.
Noemt die mij daarom contraindicator.
Hoe ziet je pf er nu uit?
Hoe bereken je die waarde van 80$ als ik vragen mag? Of is dat gewoon gebomen adhv de enterprise value?Oxy is er 80$ waard, de vraag is natuurlijk wanneer....en dat zal idd afhangen van de olieprijs.
FCF vs ev en vergelijken met de concurrenten.Hoe bereken je die waarde van 80$ als ik vragen mag? Of is dat gewoon gebomen adhv de enterprise value?
En nergens heb je ook maar enige vermelding gemaakt dat je dan aandelen van OXY gekocht zou hebben. Sorry maar pagina's zit je op iedereen te zeiken die OXY in portefeuille heeft en opeens uit het niets zou je zelf OXY gekocht hebben. Geloofwaardigheid nul.Ik heb wel degelijk een put verkocht.
Ik heb het zelf gepost, vorige week donderdag.
Speciaal met een trommeltje!
Je hebt toch alle gegevens om het na te kijken.
Sorry dat ik wel geld verdien aan Oxy.
Nu al 12,5% groen en in september ga ik voor de volle 100%