Kleine Beursfeiten

Weet niet of het klopt en geen zin om het in detail te bekijken, maar de eerste Pelosi tracker vs. Benchmark vergelijking die ik vind: https://www.getquantbase.com/fund/details/Nancy Pelosi Tracker
Sinds 2020 doet die tracker het dus 3x slechter dan de benchmark.
Quiver Quantative zou de desbetreffende tracker hebben opgezet, maar ik vind de actuele/beweerde data niet meteen (gratis) op de site. En ik zie ze bij advertised links wanneer ik zoek, wat ook niet veel goeds voorspelt. Vermoedelijk dus weer eentje die achter het net vist zoals alle anderen.

Maar goed, als ze op basis van actuele en accurate data zouden kunnen tracken, dat zou echt wel gewoon winst garanderen. Helaas lijkt het nog steeds niet helemaal het geval te zijn.

Quiver Quantative zou de desbetreffende tracker hebben opgezet, maar ik vind de actuele/beweerde data niet meteen (gratis) op de site. En ik zie ze bij advertised links wanneer ik zoek, wat ook niet veel goeds voorspelt. Vermoedelijk dus weer eentje die achter het net vist zoals alle anderen.

Maar goed, als ze op basis van actuele en accurate data zouden kunnen tracken, dat zou echt wel gewoon winst garanderen. Helaas lijkt het nog steeds niet helemaal het geval te zijn.
Laat ons aandachtig zijn dat we hier geen trackers hypen of zaken beweren die met enkele minuten googlen heel snel ontkracht kunnen worden :wink:

Illumina gaat eindelijk GRAIL dumpen. GOGOGOGO.

Jamaja wat is het nu eigenlijk, wel of niet :p

Jamaja wat is het nu eigenlijk, wel of niet :p

Als ze appeal verliezen gaan ze verkopen. Ze gaan appeal verliezen.

I guess dat ze moeten aantonen dat ze best effort gedaan hebben?

Oversupply olie na 2 jaar geblaat van analisten dat er een tekort is in de toekomst en dat ze niet meer kunnen produceren...:crazy:
Wanneer volgende Opec cut :thinking:
Sindsdien Janus ook niet meer gehoord natuurlijk. Vorig jaar veel lawaai komen maken hier over mijn aandelen, inmiddels zijn die bijna allemaal >100% gestegen. :)
Sentinel one nog altijd - 50% toen jij het hebt gekocht op de piek en ik ben gevolgd...Beetje serieus blijven.

Oversupply olie na 2 jaar geblaat van analisten dat er een tekort is in de toekomst en dat ze niet meer kunnen produceren...:crazy:
Wanneer volgende Opec cut :thinking:

Sentinel one nog altijd - 50% toen jij het hebt gekocht op de piek en ik ben gevolgd...Beetje serieus blijven.

CAGR 21% sinds ik dit in detail track (2019) & +71% YTD, dus ik klaag niet. Dat jij net op de slechtste moment koopt en nooit bijkoopt als het solden zijn, is mijn probleem niet, veel aandelen zijn hier 100% tot 250% gestegen sinds ik ze voor het eerst vermeldde. Ook een paar losers inderdaad.

Mijn analyse van SentinelOne's resultaten: https://boards.fool.com/sentinelone-q3-and-comparison-to-39early39-34995814.aspx

Ik denk dus de lock-up expiry deze week (bij monday.com zagen we die ook -10% gaan na prachtige resultaten omdat de lock-up expiry in die week plaatsvond) en mogelijks ook het volgende: Ze hebben dit kwartaal 39M ARR toegevoegd vs 37M ARR vorig kwartaal, dus weinig groei in de nieuwe ARR dit kwartaal, al speelt hier ook seasonality. (Dat is een klein foutje in mijn post in link hierboven, ik zei dat ze dit kwartaal 37M toevoegden, maar dat moet dus 39M zijn).
Dit op 8/12/2021

S1: 50$ Nu 25$

Monday.com -80%?
DLO: - 80%?
Zscaler: - % ?

Crazy tech is nog altijd zwaar in het rood tenzij je inderdaad op een dieptepunt stevig hebt zitten bijkopen (market timing) maar als ik mij goed herinner kon je alleen nog maar uw meubelen verkopen om nog te investeren zoals je hier meedeelde :support:
CAGR 21% sinds ik dit in detail track (2019) & +71% YTD, dus ik klaag niet. Dat jij net op de slechtste moment koopt en nooit bijkoopt als het solden zijn, is mijn probleem niet, veel aandelen zijn hier 100% tot 250% gestegen sinds ik ze voor het eerst vermeldde. Ook een paar losers inderdaad.

Monday.com -80%?
DLO: - 80%?
Zscaler: - % ?

Crazy tech is nog altijd zwaar in het rood tenzij je inderdaad op een dieptepunt stevig hebt zitten bijkopen (market timing) maar als ik mij goed herinner kon je alleen nog maar uw meubelen verkopen om nog te investeren zoals je hier meedeelde :support:
Ik zit al veel jaren in tech/SaaS he pipo, jij doet alsof ik alles in 2021 heb gekocht.

Terug
Bovenaan