Kleine Beursfeiten

Aan het overwegen om nog oxy bij te kopen....
Indien er echter de komende weken terug een pandemie a la covid gaat opduiken en olie/oxy de dieperik in, dan vrees ik dat ik dan wel een paar maanden met een pamper aan ga moeten rondlopen😬
Waarom, heb je dan dat geld dat je in OXY pomp mogelijk op korte termijn nodig?

Niet op korte termijn, maar geen goesting om nog jaren te wachten om nieuwe boekentassen te kopen...
zolang je niet met leverage koopt zie ik niet echt een probleem -> ik zie OXY echt niet terug naar 20-30 gaan hoor.

Trouwens, die hele recessie is toch fel overtrokken, zeer groot aantal vacatures in de US... dat heb je niet tijdens een recessie toch?

zolang je niet met leverage koopt zie ik niet echt een probleem -> ik zie OXY echt niet terug naar 20-30 gaan hoor.

Trouwens, die hele recessie is toch fel overtrokken, zeer groot aantal vacatures in de US... dat heb je niet tijdens een recessie toch?
Ik vraag me af of die grote vraag naar personeel ook niet gedreven wordt door de vergrijzing?

Aan het overwegen om nog oxy bij te kopen....
Indien er echter de komende weken terug een pandemie a la covid gaat opduiken en olie/oxy de dieperik in, dan vrees ik dat ik dan wel een paar maanden met een pamper aan ga moeten rondlopen😬

Als je al met pandemies rekening moet gaan houden....

Op de beurs ligt er altijd wel ergens een zwarte zwaan op de loer.

Als je niet tegen schommelingen kan koop dan defensieve aandelen als proctor en gamble, kimberley Clark, mondolez etc

Damn

Dat + ik heb dit ook gekocht.
Heb er nog meer over gelezen de voorbije week of twee en ziet er goed uit.

Meestal als ik koop gaat het nog -60%, dus mogelijkheid bij te kopen rond de 10€ binnenkort.
De vraag is of je dan ook gaat bijkopen, anders wachten we wel tot het aan 5 staat.

Als het enige neveneffect maagproblemen zijn bij een medicijn voor vermagering dat dat eigenlijk mooi meegenomen is. :thinking:
Nee, dat is momenteel het enige bewezen onderzochte neveneffect. Ondertussen loopt er ook de eerste rechtszaak tegen Eli Lilly van een vrouw die een maagverlamming kreeg door het gebruik van hun afslankingsmiddel.

Nee, dat is momenteel het enige bewezen onderzochte neveneffect. Ondertussen loopt er ook de eerste rechtszaak tegen Eli Lilly van een vrouw die een maagverlamming kreeg door het gebruik van hun afslankingsmiddel.
En wat verwacht je dan juist?
Dat er een geneesmiddel zou bestaan met 0,0% bijwerkingen?

En wat verwacht je dan juist?
Dat er een geneesmiddel zou bestaan met 0,0% bijwerkingen?
Neen, helemaal niet. Maar dat dit middel niet dient om af te vallen. Dat het onderzoek naar gebruik van semaglutide of andere te kort in een te nauwe groep onderzocht is en nu losgelaten wordt op een hysterische bevolking die denkt de heilige graal te kunnen nemen om kilo's kwijt te raken, terwijl er eigenlijk nog amper iets bekend is over de kwalijke neveneffecten die ongetwijfeld nu naar boven gaan komen, nu de brede bevolking er toegang tot gekregen heeft. Daarom: topje van de ijsberg.

Terug
Bovenaan