Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag mij af of het wel een goeie moment is om nog bij te kopen. In ieder geval hou ik den dikke wel in de gaten omtrent OXY
Ik verwacht helemaal niet dat Buffett zijn mening omtrent OXY zal bijgesteld hebben maar misschien wel omtrent de marktsituatie.Ik geloof niet dat (of ik heb ze gemist - maar @JanusDR zal dat wel melden) ik ergens iets heb gelezen dat erop zou wijzen dat Warren Buffett zijn mening heeft bijgesteld- wachten op een officiële bevestiging dat er al dan niet bijgekocht wordt is uiteraard geen probleem maar je zou verwachten dat dit idd zal gebeuren.
Op dik 2 weken, 10% minder waard dwz 5 Biljoen de lucht in....Daar gaan mijn oliedollars![]()

Je bedoelt van de ene zak in de andere. Dat geld is niet weg he. Voor iedere verkoop is ook iemand die koopt.Op dik 2 weken, 10% minder waard dwz 5 Biljoen de lucht in....![]()
Tenzij meester Frank er tussen zit dan is het opgebrandJe bedoelt van de ene zak in de andere. Dat geld is niet weg he. Voor iedere verkoop is ook iemand die koopt.

Die waarde is wel poof.Je bedoelt van de ene zak in de andere. Dat geld is niet weg he. Voor iedere verkoop is ook iemand die koopt.
Dat wel.Die waarde is wel poof.
Eventueel DCA doen in OXY.Ik vraag mij af of het wel een goeie moment is om nog bij te kopen. In ieder geval hou ik den dikke wel in de gaten omtrent OXY
Gelukkig hoeven we je niet aan te spreken met de titel van het boek waaruit het principe DCA komt natuurlijk.Eventueel DCA doen in OXY.
Hoe bedoel je?Gelukkig hoeven we je niet aan te spreken met de titel van het boek waaruit het principe DCA komt natuurlijk.
En hoe doet APA het?Nieuw Oxy jaar record![]()
Heb zelf geen OXY, maar waardoor is het sentiment veranderd?
Kun je raadplegen op het internet / op je beleggingsplatformEn hoe doet APA het?
.Ik verwacht helemaal niet dat Buffett zijn mening omtrent OXY zal bijgesteld hebben maar misschien wel omtrent de marktsituatie.
Sell low buy high?
Rode dagen zijn eigenlijk simpel. Als je nog kapitaal hebt, kan je op koopjes jacht gaan.
Anders gewoon portfolio dicht doen en niet kijken tot het voorbij is.
Mbt de olie- markt is de marktsituatie (nog) niet fundamenteel gewijzigd, daar zijn we nog heel ver af zelfs. Maar goed - de laatste 3 dagen doen pijn, voor quasi iedereen - voor hetzelfde geld trekken we door naar een correctie van 10%. Dan gebruiken we gewoon het excuus dat we LT zijn en life Goes onIk verwacht helemaal niet dat Buffett zijn mening omtrent OXY zal bijgesteld hebben maar misschien wel omtrent de marktsituatie.
Inderdaad. Als je op een high 100% invested bent, wordt het stressen bij een daling indien je er teveel naar kijktSell low buy high?
Rode dagen zijn eigenlijk simpel. Als je nog kapitaal hebt, kan je op koopjes jacht gaan.
Anders gewoon portfolio dicht doen en niet kijken tot het voorbij is.
.